خدمات برقکاری شهرک غرب تعمیر سیم کشی ساختمان نصب لوستر

خدمات برقکاری شهرک غرب تعمیر سیم کشی ساختمان نصب لوستر

خدمات برقکاری شهرک غرب

اجرا و تعمیرات سیم کشی و خدمات برقکاری شهرک غرب و محدوده اطراف

تلفن : 09122437371 بدون تعطیلی و شبانه روزی

اجرا و تعمیرات برق ساختمان , سیم کشی , کابل کشی و نصب تجهیزات الکتریکی ساختمان

عیب یابی , رفع خرابی و اتصالی سیم کشی ساختمان , نصب و تعویض فیوز و کلید مینیاتوری

مناسبرترین اجرت نصب لوستر سبک و سنگین , چراغ دیوارکوب و پایه دار و انواع لامپ فلورسنت , لامپ و سرپیچ نصب هالوژن و تعویض روشنایی ,LED , SMD   , دیمر , فتوسل  , کلیدپریز , سنسور حرکتی نصب , راه اندازی , سرویس , تعمیرات و سیم کشی کولر آبی و گازی اسپلیت

خدمات برقکاری تجریش

خدمات برقکاری شهرک غرب شبانه روزی

خدمات برقکاری و الکتریکی ساختمان به خدمات بیشمار مرتبط به تاسیسات الکتریکال و تعمیرات برق ساختمان مانند برق کشی به روشنایی ها و کلید و پریزها ودیگر وسایل برقی اطلاق میشود . انتخاب سیم و تجهیزات مناسب و محاسبه بار و مصرف برق هر وسیله برقی در برآورد و تهیه نقشه برق ساختمان موثر بوده و طول عمر سیستم برق ساختمان را افزایش میدهد . استفاده از لوله کشی برق مناسب و سایر تجهیزات محافظتی میتواند عمر سیستم برق ساختمان را افزایش دهد .

تعمیر سیم کشی شهرک غرب

اولین گام در تعمیر سیم کشی , عیب یابی است . خرابی در سیم کشی برق ساختمان اغلب بخاطر وجود اتصالی و یا معیوب شدن سیم کشی و تجهیزات برقی میباشد . بعضی اوقات پیدا کردن عیب و ایراد سیم کشی از تعمیر و رفع خرابی آن وقت گیرتر است . بخاطر همین در سیم کشی مهمترین قسمت کار عیب یابی سیم کشی محسوب میشود .

سیم کشی ساختمان هنگام اجرای کار بایستی به تناسب بار و تعداد مصرف کننده ها انجام شود و هرگونه اهمال در اجرا و کم گذاشتن در متریال سیم کشی میتواند موجب نقص در عملکرد برق ساختمان و حتی آتش سوزی و قطع برق ساختمان و آپارتمان شود . از سوی دیگر برداشت مازاد توان سیستم برق ساختمان میتواند موجب مشکلاتی در برق ساختمان شود . اخیرا با رایج شدن استفاده از دستگاههای استخراج ارز دیجیتال مانند بیت کوین باعث شده است که بسیاری از ساختمانها با چنین مشکلاتی مواجه شوند . در خدمات برقکاری شهرک غرب شما میتوانید با مشاوره در این زمینه بهترین حالت ممکن را اجرا کنید .

نصب لوستر شهرک غرب

هر چند که در ظاهر نصب لوستر کار ساده ای به نظر میرسد , اما به خاظر لزوم محکم کردن لوستر و قلاب آن و اینکه زنجیر یا سقف که لوستر به آن آویزان است بایستی از استحکام کافی برخوردار باشد , نصب لوستر را به خصوص برای لوسترهای نسبتا سنگین کار تخصصی بدل کرده است . در ضمن برخی از لوسترهای لوکس و پیچیده نیاز به مونتاژ داشته و این مساله لزوم استفاده از نصابهای لوستر باتجربه را پررنگ میکند . بخش دیگر که اهمیت فراوانی در نصب لوستر دارد , متصل کردن کلید تک پل و دوپل و وجود هماهنگی با سیستم سیم کشی لوستر هاست .

جهت دریافت مشاوره و خدمات برقکاری شهرک غرب , بلوار فرحزادی و محدوده اطراف با ما تماس بگیرید .

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *