تاسیسات لوله کشی شبانه روزی تهران

تاسیسات لوله کشی شبانه روزی تهران

تاسیسات شبانه روزی تهران

خدمات تاسیسات شبانه روزی تهران پایپر , تعمیر شوفاژ , لوله کشی و شیرالات

تلفن دفترمرکزی: 0912243737122533080 سراسر تهران

تعمیرات فوری لوله کشی , تعمیر مشعل موتورخانه , پکیج دیواری, پمپ آب و کولر, لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی روکار و توکار, لوله کشی شوفاژ , لوله کشی پکیج , رادیاتور و رایزهای اصلی روکار وتوکار, اجرا و تعمیر لوله کشی گالوانیزه دنده ای, سیاه جوشی, لوله کشی تک لایه پلاستیکی , پنج لایه پرسی و کوپلی, لوله کشی فاضلاب پوش فیت , پلیکا , پلی اتیلن و چدن, اجرا و تعمیر لوله کشی گاز جوشکاری درزدار و مانیسمان, نصب لوازم و تعمیر موتورخانه مرکزی و بازسازی شوفاژخانه, عیب یابی و رفع عیب شوفاژ, نصب , سرویس و تعمیرات پکیج دیواری و زمینی, سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی اسپلیت, تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی آپارتمان و اماکن خارجی, لوله بازکنی و رفع گرفتگی کفشور و لوله های ساختمان, نصب و تعمیرات شیرالات و لوازم بهداشتی و تعمیر توالت فرنگی و ایرانی, اجرا و تعمیرات لوله کشی و برق ساختمان شبانه روزی, خدمات برقی و الکتریکی و سیم کشی سراسر تهران 24 ساعته, رفع نشتی سرویس بهداشتی و پارکینگ.

ارایه خدمات تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی در کنار سرعت عمل و مهارت به دلیل در دسترس نبودن اجناس مورد نیاز احتمالی, احتیاج به تهیه و پیش بینی موقعیت های اضطراری و همچنین ابتکار عمل تعمیرکار و تاسیسات کار دارد, چرا که بعضا در کار شبانه اتفاقاتی غیر معمول افتاده و بایستی تا سرکردن شب تمهیداتی حداقلی اندیشیده شود. از آنجا که تاسیسات لوله کشی ساختمان به صورت شبانه روزی مورد نیاز ساکنین ساختمان های مسکونی است, تعمیر تاسیسات لوله کشی بایستی فوری و در عین حال با رفع نیازهای اولیه ساختمان همراه باشد.

خدمات تاسیسات شبانه روزی تهران

تاسیسات لوله کشی شبانه روزی

تاسیسات شبانه روزی تهران(پایپر) به صورت شبانه روزی در خدمت شما است. شاید شما هنگامی که اسم تاسیسات شبانه روزی را می شنوید با خود بگویید چه کارها و یا چه خدماتی در یک تاسیسات شبانه روزی انجام می شود. در این مقاله به این مورد می پردازیم که چه کارهایی به صورت حرفه ای در تاسیسات شبانه روزی انجام می شود.

ما در تاسیسات شبانه روزی تهران پایپر به تعمیرات لوله و نصب لوازم پرداخته و لوله کشی و انواع لوله کشی را انجام می دهیم و به نصب کولرها و اسپیلت ها، هم چنین تعمیرات کولرها، نصب و تعمیر پمپ ها و در کل سرویس دهی شبانه روزی تمامی مواردی که به لوله کشی و امور تاسیساتی آپارتمانهای مسکونی وتجاری مربوط می شود می پردازیم.

ویژگی برند مهم ما این است که از افراد حرفه ای و متخصص استفاده کرده و تجربه مهم ترین عامل برای بهتر عمل کردن است.

شرکت خدماتی تاسیسات تهران پایپر در زمینه اجرا،سرویس و تعمیرات لوله کشی آب ،فاضلاب ،گاز ،پمپ های آبرسانی،کولر آبی، کولر گازی،پکیج،موتورخانه های خانگی و صنعتی و برق ساختمان به صورت شبانه روزی در خدمت شماست.

لوله کشی شبانه روزی

خدمات تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی برای زندگی شهری یک نیاز محسوب میشود, آنهم اگر در یک شهر بزرگی مثل تهران بسیار ضروری است. خرابی لوازم تاسیساتی ضروری مانند کولر و شوفاژ در کنار ترکیدگی و گرفتگی سیستم لوله کشی ساختمان از جمله مواردی هستند که احتمالا نمی توان برای تعمیرات آنها تا صبح روز بعد صبر کرد.

بنابراین به دلایل مذکور وجود مراکزی برای ارایه سرویس تاسیسات لوله کشی شبانه روزی بدیهی به نظر میرسد. شاید شما هم با سرچ در گوگل به این پر برده باشید که شرکت های زیادی ادعای شبانه روزی دارند اما به دلیل عدم دسترسی به تجهیزات تاسیساتی قادر به ارایه خدمات تاسیساتی لوله کش شبانه روزی نیستند, اما تهران پایپر به عنوان اولین و قوی ترین مرکز خدمات با خرید کالاهای تاسیساتی مورد نیاز آماده ارایه کلیه خدمات اورژانسی تاسیساتی است.

لوله و اتصالات تک لایه و پنج لایه , لوله اتصالات پلیکا , انواع شیر گازی  و فلکه ای, اتصالات آهنی دنده ای گالوانیزه و جوشی سیاه, شیرالات بهداشتی و تجهیزات جانبی, لوازم رادیاتور و شیرالات شوفاژ, تجهیزات موتورخانه مانند رله مشعل و واسطه پمپ, لوازم یدکی پمپ های تحت فشار از جمله لوازمی هستند که ما برای ارایه خدمات خود تهیه و به وقت از آنها استفاده کنیم, تا در صورت نیاز به تعمیرات احتمالی بکار گرفته شود.

تاسیسات ساختمان شبانه روزی

تعمیرات لوله کشی, برق و تاسیسات شبانه روزی بیشتر در مواقع اضطراری اتفاق میفتد .مواقعی مانند ترکیدگی لوله های آب یا فاضلاب خرابی شیرالات ساختمان و زمانیکه سیستمهای حراراتی مانند رادیاتور , موتورخانه , مشعل و یا پکیج دیواری و آبگرمکن آپارتمان دچار نقص در عملکرد شده اند .

هنگامیکه برق ساختمان نابهنگام میرود و مارا بلاتکلیف میگذارد. تعمیرات وسرویسهای کولر وبطور کلی تمام مواردی که نمیتوان تا صبح روزبعد منتظر دسترسی آسانتر به یک تعمیرکار تاسیسات و لوله کش داشت را میتوانید در تماس باما بصورت شبانه روزی رفع کرده و درست کنید .

برخی مواقع اتفاق افتاده که به علت تاخیر در تحویل دادن آپارتمان یا پروژه ای ازما میخواهند که لوله کشی کامل یک واحد را انجام دهیم , شاید تعجب کنید اما این موارد را نیز درصورتیکه اجناس مورد نیاز تهیه شده باشد و یاامکان خرید آن باشد میتوانید به ما بسپارید. نیروهای متخصص ما در تمام طول شبانه روزی قادر به اجرای تعهدات خود بوده و باخیال راحت روی ما حساب کنید.

حتی بصورت شبانه روزی هم نیروهای ما تخصصی کار میکنند و هرکاری توسط متخصص ماهر انجام میشود . لوله کشی آب و فاضلاب و شوفاژ و شیرالات معمولا پله اول تاسیساتساختمان میباشد .

جوشکاری موتورخانه و لوله کشی گاز یک حرفه ویژه است که هر لوله کش معمولی از پس آن برنیامده و تعمیرات موتورخانه و مشعل تعمیرات پکیج دیواری و سرویس کولر نیز از سایر این نوع خدمات هستند .

تعمیرات و سرویس پمپ تحت فشار نیز زمینه متفاوتی میباشد. لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی لوله نیز تکنسین مخصوص را میطلبد .

تعمیر لوله کشی شبانه روزی تهران

ترکیدگی ناگهانی و نشت لوله های آب و فاضلاب و دربرخی موارد شکستگی و خرابی شیرها از عمده مواردی هستند که شبها ممکن است , بسیاری از شمارا بدردسر بیاندازد .

ممکن است بسیاری از شما احساس کنید که فنی هستید و باداشتن ابزارالات بتوانید ازپس بسیاری از کارها برآمده و بخری امور را خود انجام دهید .

اما زمانیکه احساس کرده اید درتعمیر لوله کشی و نصب شیر به بن بست خوردید میتوانید روی ما حساب بازکرده و باتماس باما مشکل خود را مطرح کنید .

البته این را هم یاداوری کنیم که برخی از تعمیرات کار شب نیست و محدودیت دسترسی به کالا اجازه تعمیرات اساسی را به مانخواهد داد اما میتوانیم قول دهیم که حداقل کارشما را تا صبح رفع و رجوع کرده و ادامه کار را به فردا موکول کنیم .

مثلا سوراخ شدن منبع موتورخانه از مواردی است که اگر با جوشکاری نتوان آنرا بصورت شبانه حل کرد ناچار به سرکردن تا فردا و تهیه منبع وسپس نصب منبع جدید موتورخانه میشویم .

تاسیساتی الکتریکی شبانه روزی

اجرا و تعمیرات سیم کشی و برقکاری شبانه روزی عیب یابی و رفع اتصالی و قطعی برق و تعویض فیوزها و کلیدها , نصب انواع لوستر , چراغ و روشنایی و کلیه خدمات برقی الکتریکی و سیم کشی مقدار کار انجام شده درواحدزمان را «توان» يا «قدرت»گويند و آن را از رابطه زير میتوان بهدست آورد .

مقدارتوان مصرفی درمدارهای الکتريکی را بادستگاهی بنام  وات سنج محاسبه میکنند . حاصلضرب توان در ساعت را انرژی میگويند .

برای محاسبه انرژی الکتريکی از کنتور استفاده میکنند. درحال حاضر کنتورها بهصورت تک فاز و سه فاز ديجيتالی ساخته میشوند . اين کنتورها قادرند مقدار انرژی الکتريکی مصرفی را در سه فاصله زمانی در شبانهروز ثبت کنند. اين سه فاصله زمانی شامل زمانهای کم مصرف، مصرف متوسط، و اوج مصرف میباشد .

اين نوع کنتورها سه تعرفه هستند، يعنی برای مصرف برق در هريک از اين زمانها بايد بهای متفاوتی پرداخت. برای مصرف برق در زمان اوج مصرف که درایران تابستان است ,باید بهای بیشتر پرداخت .

به پیشگیریهایی که باید در تأسیسات الکتریکی انجام شود تا اینکه خطرات ناشی از جریان برق باعث آسیب رساندن به اشخاص و دستگاههای الکتریکی نگردد، حفاظت الکتریکی میگویند .

تعمیر پکیج شبانه روزی تهران

همانطور که میدانید برای قطع جریان آب و یا کنترل مقدار جریان آب در رادیاتور شوفاژ ، سر راه ورود آب مدار شوفاژ به رادیاتور ، شیر مخصوصی به نام شیر رادیاتور نصب میگردد و در دو نوع با کنترل دستی و اتوماتیک  و در طرحهای مختلفی به بازار عرضه میشوند .

برخی مواقع نشتی از سرشیر رادیاتور و کثیف کردن اطراف شوفاژ دغدغه ایجاد میکند. تاسیسات شبانه روزی تهران بهترست اگر چندروزی صبر کردید و این مشکل براثر بستن نشتی احتمالی توسط آب شوفاژ رفع نشد بایک سرویس کار رادیاتور شوفاژ تماس گرفته تا درصورت امکان نسبت به تعمیر شیر رادیاتور اقدام کنید.

برخی مواقع با سفت کردن مهره شیررادیاتور میتوان شیر شوفاژ را آببندی نمود درغیراینصورت حداقل شیربالای شوفاژ باید تعویض شود.

بترتیب زير پكيج نصب شده  را راه اندازی و روشن كنيد. ابتدا بعد از اتمام نصب برای آبگیری شیر فلکه ورودی بروی آب سرد بهداشتی را باز نمایید. سپس  شیر پرکن زیر دستگاه را باز نمایید .

بعد از بازکردن شیرها صبر کنید تا فشار بین 1تا5/1 بار برسد.پکیج نباید روشن باشد ودرانتها دستگاه را به برق متصل نمایید.

شیرهواگیری ایرونت پشت پمپ را شل نمایید تا هوای دستگاه خارج شود. پیچ روی پمپ پکیج را باز کنید تا آب از آن بیرون رود ,  این کار باعث میشود جریان آب در قسمت شفت پمپ برای تبرید سیستم  به گردش در آید.

تمام  شوفاژها  را یکی یکی هواگیری نمایید و هر زمان فشار دستگاه کاهش یابد. شیر پرکن را باز کرده تا فشار به یک تا 1.5 بار برسد . پکیج در این حالت آماده راهاندازی میباشد. شیر پرکن نباید به صورت باز باقی بماند تاسیسات شبانه روزی تهران در غیر اینصورت فشار زیاد رفته و شیر اطمینان عمل میکند .

اورژانس لوله کشی شبانه روزی

آب آشاميدنی، پس از تصفیه در لوله های اصلی شهر جريان میيابد و به وسيله پمپ  درنهايت به منازل ياواحدهایصنعتی وتجاریمی رسد .

روشن است که درمسيرهای مختلف، جريان آب توسط شيرفلکه ها مهار و در شبکه توزيع میشود .

انشعاب آب، قسمتی از لولهکشی آب است که بين لوله اصلی خيابان (يا کوچه) و کنتور کشيده میشود . اين قسمت يک سری لولههای عمود در عبور يک شکاف بتن .

نگهدارنده لوله افقی و چگونگی اتصال نگهدارنده به سقف بتنی است. سهم زیادی در حفظ بهداشت لوله کشی دارد، به همين منظور سازمان آب تهران اجرای اين قسمت را در اختيار دارد تا با رعايت موارد فنی استاندارد ترتيبی داده شود تا از آلوده شدن احتمالی سيستم لوله کشی شهری شهر توسط انشعابات فرعی جلوگيری به عمل آيد .

برای جلوگيری از يخ زدگی لوله انشعاب، تاسیسات شبانه روزی تهران آن را در عمق مناسب در زير زمين نصب مینمايند .

لوله های انشعاب مورد استفاده برای انشعابات از جنس مس است. امروزه در ايران از لوله های پی وی سی و پلی اتيلن استفاده میشود .

یخچال، اجاق خوراکپزی گاز و سینک ظرفشویی حتما بلافاصله از یکدیگر قرار گیرند. تاسیسات شبانه روزی تهران شير يکطرفه فنری يا شير خودکار دریچه ای که بعد از کنتور نصب میشود و برای جلوگيری از برگشت آب داخل ساختمانبه لوله اصلی است تا در صورت آلوده بودن آب داخل ساختمان سيستم لوله کشی شهری از نظر بهداشتی ايمن شود.تاسیسات شبانه روزی تهران

تعمیر لوله کشی شبانه روزی

برگشت آب ساختمان به داخل شبکه شهری موقعی انجام میگيرد که فشاردر شبکه شهری کم شود.تاسیسات شبانه روزی تهران اجاق گاز نباید در نزدیک پنجره قرار گیرد.

در صورت استفاده از آبگرمکن یا شوفاژ دیواریآنها را در آشپزخانه قرار میدهند. برای قراردادن  آبگرمکن و شوفاژ دیواری مکانی انتخاب میشود که دسترسی به دودکش مشکلی نداشته باشد .

آب سرد و آب گرم، توسط لوله های اصلی بنام رايزر اصلی آب به طبقه بالا میرسد تا در آن طبقه بين وسايل بهداشتی موجود توزيع شود .

علاوه بر لوله آب سرد و لوله آب گرم، لوله ثالثی وجود دارد که لوله برگشت آبگرم يا لوله برگشت آب گرم ناميده میشود .

اين لوله از آخرين مصرف کننده هر واحدتا مخزن آب گرم کشيده شده است و در محل ورود آب سرد بهمخزن آب گرم وصل می شود .

وظيفه آن بوجود آوردن چرخش دائمی آبگرم بين مصرف کنندههاو منبع آب گرم است فرقی ندارد شير مصرف کننده باز يا بسته باشد .

وجود اين لوله باعث می شود که با بازکردن شير آب گرم با زمان کمتری آب گرم از لوله خارج شود و از هدر رفتن آب ممانعت بعمل آيد .

جانمایی لوازم بهداشتی و آشپزخانه بایستی طوری انجام شود, که موجب جلوگیری از باز و بسته شدن درب  پنجره های ساختمان نشود .

ارایه خدمات و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب سیار و اعزام لوله کش و تاسیساتی ماهر 24 ساعته به تمام نقاط تهران.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *