خدمات برق ساختمان گیشا سیم کشی , برقکاری نصب لوستر

خدمات برق ساختمان گیشا سیم کشی , برقکاری نصب لوستر

خدمات برق ساختمان گیشا

ارایه کلیه خدمات برق ساختمان گیشا , کابل کشی و تعمیرات دوربین مداربسته و شبکه

تلفن : 09122437371 بدون تعطیلی و شبانه روزی , اجرا , عیب یابی و تعمیرات

اجرا و تعمیر سیم کشی , کابل کشی , داکت کشی و نصب لوازم برق ساختمان

بازسازی صفر تا صد سیستم تاسیسات و لوله کشی برق ساختمان و آپارتمان

عیب یابی , رفع اتصالی و خرابی , تعمیر و تعویض کلید مینیاتوری و فیوز برق منزل

نصب انواع لوستر سبک و سنگین , شاخه ای و ریموت دارو چراغ دیوارکوب و پایه دار

نصب کلید و پریز ,  روشنایی ,LED , SMD ,  ریسه , هالوژن , دیمر , فتوسل  تجهیزات برق

نصب , راه اندازی , سیم کشی , تعمیرات و سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت

نصب , عیب یابی و تعمیر جک درب پارکینگ و کلیه خدمات برق ساختمان گیشا و محدوده

خدمات برق ساختمان گیشا

خدمات برق ساختمان گیشا کوی نصر

سیم کشی ساختمان , کابل کشی به لوازم برقی و تجهیزات تاسیسات سرمایشی گرمایشی و پمپهای آب , آسانسور , نصب وسایل برق ساختمان مانند نصب کلید و پریز و چراغ , عیب یابی و رفع خرابی برق از سرفصل های خدمات برقکاری به حساب می آیند . خدمات برقکاری معمولا به دو قسمت اجرایی و تعمیراتی یا خرده کاری اجرا شده و تقریبا میتوان گفت که یک برقکار ماهر به تمامی جزییات این کار مسلط میباشد . از طرفی به دلیل تنوع در کار اجرایی و تعمیرات و نیاز به تجهیزات مختلف برخی از همکاران برقکار تمایل به کار اجرایی داشته و برخی تمایل به انجام کار تعمیراتی و خرده کاری , از این منظر هرکدام از این دو دسته در راستای کاری خود تخصص پیدا کرده و سرعت و دقت آنها در این زمینه بیشتر میشود .

در سالهای اخیر نصب , کابل کشی و خدمات نصب و تعمیر دوربین و تجهیزات شبکه نیز در کنار خدمات برق ساختمان به تخصص های یک برقکار مسلط اضافه شده است .

نصب لوستر گیشا

لوستر یک روشنایی فانتزی است که علاوه بر روش نمودن محیط , جلوه ظاهری ویژه ای به محیط میدهند . لوستر اندازه و طرح های متنوعی داشته و از مواد اولیه متفاوتی مانند شیشه , چوب , برنز و دیگر مواد اولیه ساخته میشوند . نصب لوستر در هال پذیرایی , اتاق , لابی منزل , محل کار و حتی سرویس های بهداشتی رایج میباشد . به همین دلیل دقت در هنگام آویزان کردن لوستر هم از نظر محکم بودن و هم از لحاظ نکات برقی بسیار مهم تلقی میشود  .

در نصب لوستر سنگین مونتاژ لوستر هم اضافه بر تخصص های برقکاری برای یک نصب مناسب , نیاز به سلیقه و حوصله میباشد . یک نصب مشتمل بر تعیین ارتفاع متناسب با محیط , نصب کلید پریز مناسب و در برخی موارد نصب محافظ  برای کنترل میزان آمپر ورودی به لوستر میباشد . حفظ مسافت  با سایر لوسترها و روشنایی  موجود در محیط و رنگ بندی لامپها نیز از نکات حایز اهمیت است . در برخی موارد جوشکاری نیز از تکنیک های مورد نیاز برقکار برای نصب یک لوستر میباشد .

نصب و تعمیر دوربین مدار بسته گیشا

مجموعه دوربین مدار بسته شامل حداقل 1 دستگاه دی وی بی آر و چندین دوربین مدار بسته متصل به دیوار است که البته در برخی از انواع آنها متحرک و برخی یک ویو ثابت را فیلم برداری میکنند . رابط بین DVBR و دوربین ها کابل کشی مخصوص بوده که در سالهای اخیر در دوربین های نسل دوم با استفاده از دوربین های وایرلس بدون وجود سیم کشی شبکه انتقال اطلاعات به هارد دستگاه مرکزی صورت میگیرد . از نظر ضبط تصاویر نیز دوربینهای مداربسته به دو نوع آنالوگ و دیجیتال بخش میشوند و کیفیت دوربین دیجیتال بسیار بیشتر از نوع آنالوگ است .

در خرابیهای  دوربین عیب یابی با چک کردن قطعات اتصال بین دوربین و هسته مرکزی و کابلهای شبکه پسیو صورت میگیرد و بسته به نوع سیستم شفافیت و پردازش آن بررسی میشود.

تعمیر جک درب پارکینگ گیشا

تعمیر جک درب پارکینگ یا درب بازکن کنترلی از دیگر سرویس های ما در خدمات برق ساختمان گیشا میباشد . نصب و تعمیر انواع جک های درب بازکن پارکینگ را از ما بخواهید .

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *