خدمات برق ساختمان صادقیه آریاشهر تعمیر سیم کشی نصب لوستر

خدمات برق ساختمان صادقیه آریاشهر تعمیر سیم کشی نصب لوستر

خدمات برق ساختمان صادقیه

اجرا , تعمیرات و خدمات برق ساختمان صادقیه , سیم کشی برق کابل کشی شبکه

تلفن : 09122437371 بدون تعطیلی و شبانه روزی , اجرا , عیب یابی و تعمیرات

اجرا و تعمیرات کابل کشی , سیم کشی , نصب داکت وکلیه خدمات برق ساختمان

بازسازی صفر تا صد سیستم تاسیسات و لوله کشی برق ساختمان و آپارتمان

عیب یابی , رفع اتصالی و تعمیر سیم کشی ساختمان , نصب و تعویض فیوز و کلید مینیاتوری

نصب لوستر سبک و سنگین ,چراغ دیوارکوب و پایه دار , فلورسنت , لامپ و سرپیچ

سیم کشی و نصب فریم هالوژن , تعویض روشنایی , led , smd , دیمر و فتوسل

نصب , راه اندازی , سیم کشی , تعمیرات و سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت

سیم کشی , نصب کلید و پریز ,  تعمیرات سنسور و کلیه خدمات برق ساختمان

خدمات برق ساختمان صادقیه

خدمات برق ساختمان صادقیه آریاشهر

برق رسانی بوسیله سیم و کابل کشی به وسایل برقی و تجهیزات تاسیسات ساختمان و آسانسور , پمپ آب  , نصب تجهیزات سیستم برق ساختمان , عیب یابی و رفع خرابی برق از کلیات خدمات برقکاری محسوب میشود . خدمات برقکاری عمدتا به دو شکل اجرایی و تعمیراتی یا خرده کاری اجرا شده و تقریبا میتوان اذعان کرد که یک برقکار خبره به تمامی جزییات این کار مسلط میباشد . منتهای مراتب به دلیل تنوع در کار اجرایی و تعمیرات و نیاز به تجهیزات مختلف برخی از همکاران برقکار ترجیح به کار اجرایی داشته و برخی تمایل به انجام کار تعمیراتی و خرده کاری , از این منظر هرکدام از این دو دسته در راستای کاری خود تخصص پیدا کرده و سرعت و دقت آنها در این زمینه بیشتر میشود .

مبحث دیگری که در خدمات برق ساختمان صادقیه بسیار حایز اهمیت است  , استفاده از تجهیزات متناسب و مرغوب در محل و انتخاب روش ایمن بوده و در عین حال بایستی زیبایی کار و در دسترس بودن وسایل مدنظر مانند هنگام نصب کلید و پریز و لوسترها در دستور کار برقکار قرار بگیرد .

نصب لوستر صادقیه

لوسترها چراغهای تزیینی هستند که علاوه بر روش نمودن محیط , جلوه بصری خاصی به محیط میدهند . لوستر اندازه و طرح های متنوعی داشته و از مواد اولیه متفاوتی مانند شیشه , چوب , برنز و دیگر مواد اولیه ساخته میشوند . نصب لوستر در هال پذیرایی , اتاق , لابی منزل , محل کار و حتی سرویس های بهداشتی رایج میباشد . به همین دلیل دقت در هنگام آویزان کردن لوستر هم از نظر محکم بودن و هم از لحاظ نکات برقی بسیار حایز اهمیت میباشد .

در نصب لوستر های خاص مونتاژ لوستر هم در کنار مهارتهای برقی برای یک نصب مناسب , نیاز به سلیقه و حوصله میباشد . یک نصب مشتمل بر تعیین ارتفاع متناسب با محیط , نصب کلیدهای قطع و وصل تک پل , دوپل و حتی سه پل و در برخی موارد نصب محافظ  برای آدابته کردن  شدت جریان الکتریسیته ورودی به لوستر میباشد . حفظ مسافت  با سایر لوسترها و روشنایی  موجود در محیط و رنگ بندی لامپها نیز از نکات حایز اهمیت است .

نصب و تعمیر دوربین مدار بسته صادقیه

سیستم تصویربرداری دوربین مدار بسته شامل یک دستگاه دریافت و پردازش مرکزی به نام دی وی بی آر و یک یا چند دوربین ثابت یا متحرک در نقاط مختلف میباشد . رابط بین این دوربین میتواند کابل کشی شبکه باشد یا با استفاده از دوربین های وایرلس یا بی سیم اینکار را انجام داد . از لحاظ کیفیت نیز دوربینهای مداربسته به 2 نوع آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی میشوند و کیفیت دوربین دیجتال بسیار بیشتر از نوع آنالوگ است .

در تعمیرات دوربین نیز عیب یابی اولین گام است که با چک کردن اتصال فیش و کابلهای شبکه پسیو صورت میگیرد و بسته به نوع سیستم وضوح و پردازش آن بررسی میشود.

نصب و تعمیر جک درب پارکینگ صادقیه

جک پارکینگ یک دستگاه هیدرولیک است که از یک سیستم الکترونیک سیگنال های مختلفی برای عملکرد خود دریافت میکند  . وجود نقص در هر یک از این قطعات میتواند باعث خرابی جک اتوماتیک پارکینگ شود .

نصب و تعمیر تخصصی انواع جک های بازویی و ریلی درب اتوماتیک پارکینگ کلیه برندهای ، ریموت کنترل و جعبه فرمان ، راهبند و گیت های اتوماتیک ورودی را با ما در خدمات برق ساختمان و خدمات تاسیساتی صادقیه آریاشهر تجربه کنید .

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *