خدمات برق ساختمان ستارخان تعمیر سیم کشی نصب لوستر

خدمات برق ساختمان ستارخان تعمیر سیم کشی نصب لوستر

خدمات برق ساختمان ستارخان

اجرا و تعمیرات سیم کشی و خدمات برق ساختمان ستارخان

تلفن : 09122437371 بدون تعطیلی و شبانه روزی , نصب و تعمیر دوربین و جک پارکینگ

اجرا و تعمیر سیم کشی , کابل کشی , داکت کشی و نصب لوازم برق ساختمان

عیب یابی , رفع اتصالی و خرابی , تعمیر و تعویض کلید مینیاتوری و فیوز برق منزل

نصب لوستر سبک و سنگین ,چراغ دیوارکوب و پایه دار , فلورسنت , لامپ و سرپیچ

نصب و تعویض روشنایی ,LED , SMD ,  ریسه , نصب و سیم کشی هالوژن و تجهیزات برق

نصب , راه اندازی , سیم کشی , تعمیرات و سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت

نصب , عیب یابی و تعمیر جک درب پارکینگ ساختمان و کلیه خدمات تاسیساتی

خدمات برق ساختمان ستارخان

خدمات برق ساختمان ستارخان شبانه روزی

ارتباط رسانی توسط سیم کشی  و کابل کشی به لوازم برقی و تجهیزات تاسیسات حرارتی برودتی و بوستر آبرسانی , آسانسور ,   , جایگذاری لوازم برق ساختمان , عیب یابی و رفع خرابی برق از سرفصل های خدمات برقکاری به حساب می آیند . خدمات برقکاری معمولا به 2 بخش اجرایی و تعمیراتی یا خرده کاری اجرا شده و تقریبا میتوان اذعان کرد که یک برقکار خبره به تمامی جزییات این کار مسلط میباشد . منتهای مراتب به دلیل تنوع در کار اجرایی و تعمیرات و نیاز به تجهیزات مختلف برخی از همکاران برقکار تمایل به کار اجرایی داشته و برخی تمایل به انجام کار تعمیراتی و خرده کاری , از این منظر هرکدام از این دو دسته در راستای کاری خود تخصص پیدا کرده و سرعت و دقت آنها در این زمینه بیشتر میشود .

مساله مهمی که در خدمات برق ساختمان ستارخان بسیار حایز اهمیت است  , استفاده از لوازم با کیفیت و درجه یک در محل و با ملاحظات امنیتی و در عین حال بایستی زیبایی کار و در دسترس بودن وسایل مدنظر مانند هنگام نصب کلید و پریز و لوسترها در دستور کار برقکار قرار بگیرد .

نصب لوستر ستارخان

تهیه قلاب قوی برای تحمل وزن لوستر و پیچ رولپلاک , قلاب و زنجیر مناسب جهت آویزان کردن لوستر مرحله نخست در هنگام نصب لوستر محسوب میشود . متفاوت بودن در سقفهای کناف و تیرچه بلوک و دیگر انواع سقفهای ضربی و بتونی و دیوارهای مختلف میباشد . در قسمت ثانویه نصب ,  مونتاژ و نحوه اتصال قطعات لوستر است , و در بخش آخر سیم کشی و کلید تک پل یا دوپل لوستر را چک کرده و بعد از نصب لوستر با تست کردن , وارسی میکنیم .

نصب و تعمیر دوربین مدار بسته ستارخان

یک سامانه دوربین مدار بسته حاوی 1 دستگاه دی وی بی آر و چندین دوربین مدار بسته متصل به دیوار است که البته در برخی از انواع آنها متحرک و برخی یک ویو ثابت را فیلم برداری میکنند . رابط بین DVBR و دوربین ها کابل کشی کواکسیال بوده که در سالهای اخیر در دوربین های نسل 2 با استفاده از دوربین های وایرلس بدون وجود سیم کشی شبکه انتقال اطلاعات به هارد دستگاه پردازنده صورت میگیرد . از نظر ضبط تصاویر نیز دوربینهای مداربسته به 2 دسته آنالوگ و دیجیتال بخش میشوند و کیفیت دوربین دیجیتال بسیار بیشتر از نوع آنالوگ است .

در عیب یابی خرابیهای  دوربین نیز که با چک کردن قطعات اتصال بین دوربین و هسته مرکزی و کابلهای شبکه پسیو صورت میگیرد و بسته به نوع سیستم شفافیت و پردازش آن بررسی میشود.

نصب و تعمیر جک درب پارکینگ ستارخان

سیستم در بازکن پارکینگ شامل یک جک هیدرولیک که از یک سیستم الکترونیک فرمان های مختلفی شامل بازکردن و بستن و … برای اجرا خود دریافت میکند  . وجود نقص در هر یک از این لوازم میتواند باعث خرابی جک اتوماتیک پارکینگ شود .

نصب و تعمیر تخصصی انواع جک های هیدرولیکی و ریلی درب اتوماتیک پارکینگ کلیه برندهای ، ریموت کنترل و جعبه فرمان و دروازه های اتوماتیک ورودی را با ما در خدمات برق ساختمان صادقیه آریاشهر تجربه کنید .

جهت دریافت خدمات برق ساختمان و تاسیساتی ستارخان , خیابان شادمان ؛ دریان نو و تهران ویلا با تماس بگیرید .

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *