سرویس و تعمیرات پکیج اندیشه – ایران رادیاتور بوتان لورچ ایساتیس

سرویس و تعمیرات پکیج اندیشه – ایران رادیاتور بوتان لورچ ایساتیس

تعمیرات پکیج اندیشه

خدمات نصب, لوله کشی, سرویس, عیب یابی و تعمیرات پکیج اندیشه

تلفن: 65156858-09122632344-09362829631 بدون تعطیلی و شبانه روزی.

لوله کشی و نصب پکیج شوفاژ دیواری, عیب یابی و تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور ,بوتان و کلیه برندهای پکیج ایرانی, رسوب زادیی و اسیدشویی مبدل پکیج,سرویس دوره ای پکیج, رفع نشتی پکیج , رفع عیب علت خاموش شدن و راه اندازی پکیج دیواری , سرویس تابستانی و زمستانی پکیج و کلیه خدمات پکیج با نمایندگی تعمیرات پکیج اندیشه, ارایه خدمات نمایندگی پکیج ایران رادیاتور, بوتان, ایساتیس, لورچ, آریستون, ال جی و دیگر برندهای ایرانی.

تعمیرات پکیج اندیشهسرویس و تعمیرات پکیج اندیشه

سرویس پکیج به شکل مرتب علاوه بر اینکه موجب افزایش راندمان پکیج میشود, باعث کاهش تعداد و میزان خرابی ها و حتی کاهش مصرف گاز و برق میشود. هر دستگاهی برای بهینه سازی عملکرد نیاز به سرویس دوره ای داشته و پکیج نیز از این امر مستثنی نیست. گرما و آب دو عنصری هستند که به مرور باعث جرم گرفتگی اجزا مختلف پکیج شده و این مساله موجب میشود که به تدریج کارکرد پکیج مختل شود. از این رو یکی از سرویس هایی که هر چند سال یکبار برای پکیج لازم است, اسیدشویی مبدل و شستشوی دیگر قطعات پکیج است.

معمولا در ابتدای فصل سرما, پکیج به حالت زمستانی کار میکند, که در این زمان مبدل پکیج با گرم کردن آب داخل خود آنرا در مدار گرمایش قرار داده و به صورت رفت و برگشت در رادیاتورها میچرخاند. در حالت زمستانی به محض باز شدن شیر آب گرم, سیستم پکیج از مدار گرمایش خارج شده و آب گرم مصرفی را تامین میکند,تا هنگامی که شیر آب گرم بسته شده و مجددا کار گرم کردن مدار شوفاژ استارت میخورد.

در پایان فصل سرما جهت کاهش مصرف انرژی , شیر فلکه های شوفاژ بسته شده و پکیج فقط وظیفه تامین آب گرم مصرف را دارد, اما دایما روشن بوده و به محض باز شدن شیرآلات آبگرم بایستی آنرا تامین کند.

برخی از پکیج های بزرگتر و پیشرفته تر به جای یک مبدل از دو مبدل برای تامین آب گرم مصرفی و مدار گرمایش استفاده شده و معمولا برای فضاهای بزرگتر استفاده میشود.

عیب یابی و تعمیر پکیج اندیشه

تعمیرکار پکیج تهران پایپر, برای ارایه خدمات تعمیرات پکیج در اندیشه ابتدا عیب یابی و سپس تعمیرات را آغاز میکند. به طور نرمال حداقل هر دو یا سه سال یکبار دستگاه پکیج نیاز به اسیدشویی داشته که معمولا کلیه قطعات پکیج باز شده و مبدل و لوازمی که قابلیت شستشو با اسید را دارند, جرم گیری شده و مابقی قطعات نیز تمیز میشوند. در این بین اگر احساس شود که قطعه ای نیاز به اصلاح و تعویض دارد, بایستی اینکار انجام شده و سپس دستگاه پکیج مونتاژ , نصب و راه اندازی میشود.

نشتی و آبریزی از پکیج, خاموش شدن پکیج, روشن نشدن پکیج, گرم نشدن رادیاتورها, سرد بودن آب مصرفی گرم, سر و صدای پکیج از ایراداتی هستند که در پکیج های خراب مشاهده شده و دلایل مختلفی چون از کارافتادن قطعات مختلف, وجود رسوب در مبدل, شکسته شدن قطعات و حتی کاهش فشار آب و گاز پکیج به وجود می آید.

نحوه عملکرد پکیج دیواری

پکیج دیواری سیستم با دو وظیفه است که با استفاده از انرژی گاز و برق , آب سرد وارد شده به داخل پکیج را تبدیل به آب گرم مصرفی کرده و در عین حال با گرم کردن آب مدار گرمایش, باعث گرم شدن رادیاتور, فن کویل,هواساز و گرمایش از کف میشود. در صورت نیاز به عیب یابی و تعمیرات پکیج اندیشه با ما تماس بگیرید.

برای اینکار و از آنجا که پکیج یک کارکرد اتوماتیک دارد, در طراحی و ساخت پکیج از قطعات زیر استفاده میشود که هرکدام در جای خود عملکرد مهمی دارند.

  • شیر اطمینان پکیج

یک نوع شیر تخلیه بوده که به عنوان سوپاپ فشار، هنگامی که فشار و درجه حرارت پکیج از حد معمول عدول کند ، برای جلوگیری از انفجار دستگاه، خروجی آن را باز کرده و آب مازاد را خارج می کند.

  • ترموستات پکیج

این قطعه درجه حرارت پکیج را کنترل کرده و با کاهش یا افزایش دما موجب جلوگیری از هدر رفت دما می شود.

  • پرشر سوییچ پکیج

کنترل فشار پکیج بر عهده پرشر سوییچ دستگاه است.

  • برد کنترل پکیج

دریافت نشانه ها و سیگنالهای مختلف از قطعات پکیج و پردازش و صدور دستورهای متقضی وظیفه برد یا پردازشگر پکیج است.

  • فلوسوئیچ

فلوسوییچ یا فلومتر یک شیر برقی است که در مسیر لوله آب گرم برای قطع و وصل و کاهش میزان جریان آب و تولید آب گرم مصرفی توسط پکیج است.

  • پمپ سیرکولاتور آب

پمپ سیرکولاتور آب برای تقویت جریان آب گرم مصرفی در پکیج است.

  • شیر پرکن پکیج

در زمان شروع به کار اولیه یا مجدد پکیج, شیرپرکن مدار گرمایش پکیج را از آب پر میکند.

  • NTC پکیج

این قطعه یک حسگر حرارتی است که در صورت افزایش دمای کارکرد پکیج, به برد  سیگنال خاموش شدن شعله را میدهد. سرویس و تعمیرات پکیج اندیشه شبانه روزی.

  • شیر تخلیه پکیج

هرگاه قصد تخلیه آب پکیج  را داشته باشیم, شیر تخلیه پکیج را باز میکنیم.

  • حسگر دود

در هنگامی که میزان دود و گاز ناشی از احتراق بیش از حد شود, این پرشر عمل میکند.

  • شیر هواگیری پکیج

در شروع فصل سرما, پیش از روشن کردن شوفاژها, ابتدا مدار گرمایش توسط این شیر از هوا تخلیه میشود و سپس پکیج را در وضعیت زمستانی روشن  میکنیم.

  • شیر برق گاز پکیج

نرمال کردن میزان گاز ورودی به شعله توسط شیر برقی مخصوص گاز انجام میشود.

  • شیر سه راهی موتوری

شیر سراهی برای کنترل جریان آب و قطع و وصل جریان مسیر گرمایش در پکیج نصب میشود.

  • مبدل پکیج

مبدل پکیج نقش تبادل حرارتی برای تولید آب گرم مصرفی را دارد. در پکیج های دو مبدله, یک مبدل مخصوص برای آب گرم مصرفی نصب میشوند.

  • منبع انبساط پکیج

منبع انبساط در هر سیستم حرارتی , مخزنی برای کنترل افزایش یا کاهش حجم آب نصب میشود. این کاهش و افزایش حجم آب ناشی از نوسانات حرارتی سیستم های گرمایش از جمله پکیج رخ میدهد.

در صورت نیاز به تعمیرکار و سرویس کار پکیج با تهران پایپر مرکز تعمیرات پکیج اندیشه تماس بگیرید. ارایه خدمات به فاز1,2,3 اندیشه و شهرک های محدوده اطراف.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *