تاسیساتی لوله کشی مجیدیه شوفاژ آب گاز فاضلاب پکیج شیرالات

تاسیساتی لوله کشی مجیدیه شوفاژ آب گاز فاضلاب پکیج شیرالات

لوله کشی و لوله بازکنی مجیدیه

خدمات تاسیسات لوله کشی و لوله بازکنی مجیدیه شمالی و جنوبی

تلفن : 0912243737122533080 فوری شبانه روزی

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب , شوفاژ, گاز و گرمایش از کف

نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی ساختمانی, توالت فرنگی, روشویی, وال هنگ, فلاش تانک,

بازکردن انسداد و گرفتگیهای چاه و توالت ایرنی و سرویس فرنگی ,  حمام , آشپزخانه  , کفخواب ناودانی پشت بام پارکینگ , تراس , دستشویی , زیرزمین و مشاعات ساختمان

تشخیص ترکیدگی لوله و نشتی یابی با دستگاه نشت یابی , تخلیه و تعمیرات چاه فاضلاب , وکلیه خدمات لوله کشی آب و فاضلاب و شوفاژ , رفع نم و رطوبت دیوار و سقف , عیب یابی و تعمیر موتورخانه , پکیج دیواری , کولر , شیرالات , توالت فرنگی و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی مجیدیه شمالی جنوبی 16 متری دوم اول حاجی پور اثنی عشری کرمان گلبرگ و محدوده

تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی مجیدیه

خدمات تاسیساتی مجیدیه

تشخیص محل و عیب یابی, رفع نشتی لوله آب, فاضلاب و شوفاژ آب, اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز, نصب و تعمیر شیرالات و توالت فرنگی, رفع نشتی سیفون ظرفشویی و رادیاتور شوفاژ, سرویس و تعمیر کولر آبی, رفع نم و بازسازی سرویس بهداشتی و بازسازی لوله کشی روکار و توکار با استفاده از لوله های تک لایه و پنج لایه از جمله خدمات پرتقاضا در مجیدیه است.

تعمیر شوفاژ مجیدیه

تعمیر شوفاژ شامل سرویس و تعمیرات موتورخانه شوفاژ, راه اندازی, عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری و  هواگیری و سرویس رادیاتور شوفاژ است. این خدمات معمولا ابتدا و در طول فصل سرما بیشتر شده و با گرم شدن هوا کمتر درخواست میشود.

خدمات موتورخانه شامل تعمیر مشعل موتورخانه, جوشکاری منبع موتورخانه, تعمیر لوله کشی موتورخانه, بازسازی کلکتور شوفاژخانه, سرویس و تعمیر پمپ موتورخانه, تغییر فصل موتورخانه به حالت زمستانی با برعکس با تنظیمات درجه ترمستات دیگ و پمپ میشود.

سرویس پکیج دیواری ممکن است در تمام روزهای سال مورد نیاز باشد. سرد شدن رادیاتور, گرم نبودن آب مصرفی از دلایل تعمیرات پکیج است. نشتی از زیر پکیج نیز بعضا اتفاق میفتد. شستشوی مبدل پکیج هر دو یا سه سال یکبار نیاز است.

اما اوج کار شوفاژ در هواگیری و راه اندازی رادیاتور شوفاژ در آغاز فصل سرماست. در بسیاری از منازل با تغییر فصل موتورخانه و پکیج , ممکن است رادیاتورها به اندازه کافی گرم نشوند. علت سرد شدن رادیاتور در اکثر مواقع هواگیری نادرست یا ایراد در سیستم لوله کشی و شیرهای شوفاژ است. شستشوی رادیاتور شوفاژ یکی از خدمات سرویس شوفاژ در فصل سرماست.

نشتی از رادیاتور هم از جمله مسایلی است که ممکن است در تمام طول سال به خصوص در فصل زمستان و پاییز حادث شود, در صورت نشتی از شیر و اتصالات مربوطه مشکل با تعویض یا آچارکشی قطعه معیوب به آسانی قابل حل است. اما در صورت سوراخ شدن رادیاتور در صورت پنلی بودن , تعمیر رادیاتور شوفاژ غیرممکن بوده و استفاده از چسب و جوشکاری اقتصادی نیست, اما رادیاتور پره ای با حذف یا تعویض پره قابل رفع نشتی است.

تاسیسات لوله کشی و لوله بازکنی مجیدیه

علت اصلی انسداد خط لوله این است که اشیا مانع عبور فاضلاب ، رسوبات و مواد چرب در خط لوله و اتصالات و رسوب مواد ساختمانی می شوند. بیشتر گرفتگی های ناگهانی از سقوط جسمی در فاضلاب شروع می شود و سپس به تجمع چربی ، گرد و غبار ، مواد زائد ، مو و رشته ها و سایر مواد کوچک در اطراف جسم ادامه می دهد.

هرچه دفع مواد خارجی سریعتر انجام شود ، احتمال تجمع و ته نشینی سپرده ها کمتر است. گاهی اوقات ، به دلیل سرعت کم کانال فاضلاب در پشت بدن انسان ، حالت استاتیک آب باعث می شود مواد ریز در سطح مقطع داخلی لوله رسوب کند ، که باعث انسداد کمی می شود ، که با گذشت زمان لوله را کاملا مسدود می کند. این نوع ازدحام یک مشکل است.

شیب نادرست و لوله های فاضلاب افقی طولانی از دیگر دلایل انسداد لوله های کف آپارتمان است. ترک داخل لوله ها و برآمدگی های داخلی اتصال دهنده لوله ها نیز می تواند باعث انسداد شود. مسئله دیگری که باید در هنگام لوله های فاضلاب به لوله باز کمتری توجه شود ، استفاده از آرنج 45 درجه به جای آرنج 90 درجه برای انتقال لوله های ساختمان است. خدمات لوله بازکنی تهران با ارایه خدمات تشخیص و رفع عیب لوله کشی و لوله بازکنی بدون تعطیلی در خدمت شماست.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (1)

  • مهران محمدی پاسخ

    مطالب بسیار مفید و جامع هستند ممنون

    اکتبر 30, 2020 at 12:22 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *