تعمیر و سرویس کولر پارک وی آبی و گازی اسپلیت

تعمیر و سرویس کولر پارک وی آبی و گازی اسپلیت

سرویس کولر پارک وی

نصب , تعمیرات و سرویس کولر پارک وی 09122437371-22533080 خدمات کولر آبی و گازی , تعمیر کولر آبی شبانه روزی و بدون تعطیلی .

سرویس کولر گازی اسپلیت و کولر آبی             

تعمیر کولر آبی و کولر گازی اسپلیت                    

شارژ و وکیوم گازکولر گازی

عیب یابی و رفع عیب کولرگازی اسپلیت , تعمیر یونیت داخلی و خارجی کولر گازی , عیب یابی و تعمیرات سیم کشی کولر آبی , کابل کشی کولر اسپلیت و خدمات برق ساختمان .

نصب و تعویض قطعات کولر آبی و سلولزی , دینام کولرابی , پمپ , برزنت , پوشال , کفی,شناور دیگرلوازم کولر لوله کشی مسی اسپلیت , کابل کشی برق کولر .

تعمیر و سرویس کولر پارک وی

تعمیر کولر پارک وی

ارایه خدمات و تعمیر کولر چهارراه پارک وی , خیابان ولیعصر , محمودیه , اتوبان مدرس , چمران و سایر مناطق اطراف .

کولر های آبی و گازی و کلیه سیستمهای خنک کننده برای کاستن از دمای محیط و آسایش بیشتر ما طراحی شده و بکار برده میشوند. کارکرد کولر ها بیشتر در فصل بهار و تابستان و در برخی مناطق در تمام طول سال میباشد.

در قدیم با طراحی ساختمانها و به دام انداختن بادها خصوصا در مناطق مرکزی ایران برای خنک شدن از بادگیرها استفاده کرده و تا در این کارموفق میشدند. اما با پیشرفتهای قرن بیستم کولر های برقی تولید شدند و جایگزین باد گیرها شدند.

کولرهای آبی هم با توجه عدم کارایی در مناطق گرم و مرطوب و شرجی در این مناطق خیلی مورد استقبال قرار نگرفتند.

پس از ان از کولرهای گاز استفاده میشد که به دلیل مصرف بالای برق هزینه زیادی به مالکین تحمیل میکرد.

تا اینکه کولرهای اسپلیت اینورتر اختراع و تولید شدند که تا حد زیادی این مشکل را رفع نمودند. به هر صورت تمام انواع کولرهای آبی و گازی به سرویس سالیانه احیتاج دارند.

با شروع کارکرد کولرها شاید در ابتدا مشکلی نداشته باشند اما پس از چندی با عملکرد هر قطعه ممکن است با مشکلاتی مواجه شده و خراب شود. عیب یابی اولین قدم در تعمیر کولر میباشد.

در کولرهای آبی عیب یابی بسیار ساده و معمولی به نظر میرسد اما با این احوال در برخی مواقع جزییاتی پیچیده نیز به همراه دارد.

در هنگام سرویس کولر آبی پس از شستشو و روغنکاری کولر باید به کارکرد قطعاتی مانند پمپ و موتور کولر دقت ویژه ای نمود.

بیشتر قطعات کولر آبی غیرقابل تعمیر و تعویضی هستند و یا ارزش تعمیر کردن  ندارند.

شناور , برزنت , لوله های آبرسانی , کفی کولر , حلزونی , یاتاقان و شفت از قطعاتی در کولر آبی هستند که در موقع سرویس کولر باید بررسی شوند.

تعمیر کولر خیابان ولیعصر

شناور کولر وظیفه تنظیم آب ورودی به کولر را دارد ,کم شدن میزان آب کولر باعث خشک شدن پوشالها و کاهش خنک کردن کولر شده و در آن خلل بوجود می آورد.

افزایش خروجی شناور نیز باعث سرریز شدن آب از کف کولر و هدر رفت آن میشود. خرابی برزنت نیز موجب هدر رفت باد تولید شده میشود و باد کولر ضعیف میشود. سوراخ بودن کفی کولر نیز باعث خارج شدن آب از کولر و از کار انداختن پمپ و باد گرم میشود.

بهتر است در راه اندازی و سرویس اولیه , سرویسکار کولر تا حد زیادی جلوی این مشکلات را گرفته و قطعات خراب و نیمه خراب را درست کند تا در طول فصل مشکلات و خسارات بیشتر پیش نیاید.

شستشوی کف کولر و تمیز کردن و غبار روبی از تمام قطعات درگیر کولر در کارکرد و بهروری کولر بسیار موثر بوده و علاوه بر خنک کردن بهتر محیط در کاهش هزینه و مصرف برق فاکتور مهمی میباشد.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *