تعمیر و سرویس کولر نارمک 09122437371 آبی و گازی

تعمیر و سرویس کولر نارمک 09122437371 آبی و گازی

سرویس کولر نارمک

تعمیر و سرویس کولر نارمک  , عیب یابی و سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت

تلفن : 22533080-09122437371  شبانه روزی و بدون تعطیلی

نصب , راه اندازی ,  سرویس , عیب یابی و تعمیر کولر آبی و سلولزی

عیب یابی , رفع عیب , تعمیرات و سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت

لوله کشی و جابجایی  اسپلیت , کابل کشی برق کولرگازی و سیم کشی کولرابی

شارژ گاز کولر , وکیوم گاز کولر , جابجایی و لوله کشی کولر گازی و آبی.

ساخت چهارپایه,  نصب و سیم کشی کولر آبی و گازی اسپلیت.

سرویس کولر آبی و روغن کاری کولر آبی و تعویض موتور کولر, پمپ آب کولر , پوشال , برزنت , یاتاقان,شناور و سایر لوازم کولر.

تعمیر و سرویس کولر نارمک

تعمیر کولر نارمک

ارایه خدمات سرویس , راه اندازی و تعمیر کولر نارمک , میدان هفت حوض یا میدان نبوت خیابان گلبرگ ( جانبازان ) , خیابان سامان ( بختیاری) , سی متری نارمک , سی متری آیت , میدان امامت( میدان وثوق) , شهیدثانی , مداین , مهر  , شیرمرد و محدوده اطراف, جهت ارایه خدمات تعمیر کولر شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

سرویس کولر آبی نارمک

اگر که کار سرویس کولر به وقت و زمان مناسب انجام شود موجب بالا رفتن طول عمر کولر شده و قدرت خنک کنندگی آن را نیز بالا میبرد. سرویس کولر آبی معمولا به شکل فصلی انجام میشود.

البته بهتر است در طول فصل گرما و انتهای آن نیز به کولر آبی رسیدگی کرد تا بازدهی و عمر آن بیشتر شود. روغنکاری یاتاقان ها و رگلاژ تسمه و بررسی کارکرد در طول فصل و جمع آوری شیلنگها و تخلیه آب کولر و پوشاندن کولر آبی در انتهای فصل نیز از مواردی است که در طی سال بایستی انجام شود.

تعمیر کولر آبی نارمک

در سرویس سالیانه که در ابتدای فصل گرما و شروع استفاده  انجام میشود ، در صورت امکان پوشالها بهتر است که عوض شوند،قطعات الکتریکی چک شده تا احتمال هر گونه ایراد برقی برطرف گردد، و تشتک کولر شستشوی کامل میشود، برزنت کانال هوا بررسی میشود تا از هرگونه تلفات هوا جلوگیری شود.

احتمال دارد در طی فصل هم کارکرد برخی از قطعات به خاطر گذشت زمان با عیب و نقصی مواجه شود ,که بایستی تعمیر کولر آبی نارمک انجام شود.

موتور کولرابی , پمپ کولر , یاتاقان و تسمه پروانه از قطعاتی هستند که در طول فصل بیشتر خراب شده و به تعمیر و تعویض نیاز پیدا میکنند.

سرویس کولر هفت حوض

یک کولر آبی در صورتیکه خنکای همیشگی را نداشته باشد, احتمالا  یک نقص داشته یا بعدا به مرور زمان پیدا کرده است.

در سرویس کولر جدا از کلیاتی مانند سلامت , موتور و پمپ به جزییات نیز باید توجه ویژه ای نمود. سالم بودن و تنظیم بودن تسمه کولر و یاتاقان تاثیر زیادی در روند گردش توربین کولر و شدت باد کولر دارد.

صحت عملکرد سیستم آبرسانی کولر و خیس شدن مناسب پوشال ها و ایجاد فضایی خنک در بدنه نیز فاکتور بسیار مهمی در خنک بودن باد تولید شده دارند. درزبندی برزنت و هدایت مناسب باد به داخل اتاق و محیط هم از عوامل بسیار مهم میباشند.

تعمیر کولر هفت حوض

تعویض پوشال روغن کاری کولر

تعمیر شناور کولر – تعویض شناور کولر

رفع اتصالی کلید کولر-تعمیر کلید کولر

تعمیر موتور کولر-تعویض و نصب موتور کولر آبی و سلولزی.           

تعمیر پمپ آب کولر-تعویض پمپ آب کولر

تعمیر نشتی کولر-تعویض برزنت کولر

تعویض تسمه کولر-تعویض یاتاقان کولر

تعمیر لوله کشی, شیلنگ و شیر آب کولر

تعویض کفی و نصب کولر از آیتمهای تعمیر کولر هفت حوض میباشند.

سرویس کولر میدان نبوت

کولر آبی یک دستگاه برودتی تبخیری است که علاوه بر واحد های مسکونی و اداری در واحد های کارگاهی نیز کاربرد دارد و یکی از رایجترین سیستمهای سرمایشی در ایران به حساب می آید.

نحوه عملکرد کولر آبی:واتر پمپ آب را به ناودانی روی پوشال ها پمپ کرده و به طور یکنواخت پوشال را مرطوب نگه میدارد، هوای موجود در اطراف بدنه کولر از بین پوشالها عبور کرده و باعث تبخیر آب پاشیده شده میشود , که این آب حرارت مورد نیاز برای بخار شدن را از هوای در جریان میگیرد و باعث خنک شدن هوا میشود , سپس  این هوای نسبتا سرد شده از طریق کانال کشی وارد فضای و محیط آپارتمان میگردد.

در سرویس کولر میدان نبوت باید سعی شود با مشاهده این پروسه , مشکلات بررسی و رفع شوند.

سرویس کولر گلبرگ

در طول سرویس کولر گلبرگ ممکن است با ایراداتی نظیر موارد زیر برخورد کنید که باید رفع شوند.

اندک بودن میزان آب یا خشک بودن تشتک خرابی و پاره بودن شیلنگ و شیر آب  کولر , خرابی پمپ کولر , انسداد ناودانی های پوشال کولر , رگلاژ نبودن و پارگی تسمه وجود درز و خرابی برزنت کولر , کار نکردن موتور کولر ناشی از سوختن یا نیم سوز بودن موتور , کثیف بودن و فشردگی نامناسب پوشال کولر , خرابی فولی و شفت کولر , گیرپاژ کردن یاتاقان ها , خرابی و نقص عملکرد شناور یا توپی فلوتر , عدم هواکش بودن مناسب اطراف کولر برای مکش به داخل بدنه خرابی توربین و دمنده کولرابی طولانی بودن کانال کشی یا پیچ و خم کانال انتقال باد جهت سرویس کولر نارمک و سایر خدمات برقکاری, لوله کشی و تاسیساتی نارمک با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *