تعمیر و سرویس کولر هروی

تعمیر و سرویس کولر هروی

تعمیر و سرویس کولر هروی

نصب , تعمیر و سرویس کولر هروی

عیب یابی و تعمیر کولر آبی شبانه روزی

تلفن : 09122437371-22533080 بدون تعطیلی

راه اندازی و تعمیرات کولر آبی و کولر گازی اسپلیت

عیب یابی و رفع عیب انواع کولر اسپلیت

شارژ گاز و وکیوم گاز  اسپلیت

لوله کشی مسی اسپلیت و درین کولر گازی, کابل کشی کولر گازی

نصب و جابجایی کولر آبی و گازی اسپلیت

تعمیرات برق و سیم کشی کولر آبی

تعویض موتور کولر آبی , موتوژن , تهران توان

تعویض پمپ کولر ابی , برزنت , شناور , کفی کولر,تسمه , یاتاقان و دیگر لوازم کولر ابی ارایه کلیه خدمات لوله کشی و تاسیساتی هروی, ساقدوش و محدوده اطراف.

نصب, تعمیر و سرویس کولر هروی

سرویس کولر هروی

ارایه کلیه خدمات لوله کشی و سرویس کولر میدان هروی , حسین آباد , مبارک آباد, پناهی نیا گلزار , ساقدوش , افشاری , گلستان پنجم , جوانشیر , میدان عقیلی و محدوده اطراف.

با آغاز فصل گرما و شروع به کار کولرها ممکن است پس از مدتی کولر ها دچار مشکلاتی شوند. البته مسایلی و خرابیهای کولر آبی و گازی اسپلیت با سرویس اولیه کاهش پیدا میکنند, اما با این وجود ممکن است بازدهی و عملکرد آنها پس از چندی کاهش و یا نقص پیدا کند.

خنک نکردن مناسب همانند قبل یکی از بیشترین مواردی است که ما با آن مواجه میشویم. عیب یابی و تشخیص ایراد از مهمترین مسایل در حل مشکل کولر گازی اسپلیت و کولر آبی است.

سرویس و تعمیر کولر آبی میدان هروی

سرویس و تعمیر کولرهای آبی دو مقوله جدا از هم هستند. در سرویس کولر آبی که معمولا در اوایل فصل بهار انجام میشود. شستشو , روغن کاری, تعویض پوشال و رفع عیوب خرد کولر انجام میشود. در سرویس کولر آبی بررسی عملکرد قطعات آبرسانی, پمپ شناور, شلنگ و … در کنار لوازم پرتاب و انتقال باد مانند موتور, تسمه, یاتاقان, برزنت و غیره صورت گرفته و در صورت داشتن عیب کلی وارد مرحله تعمیر کولر آبی میشویم.

نقص در انتقال آب به کولر, مانند خرابی شیر, شلنگ و فلوتر و در ادامه خرابی پمپ و یا انسداد لوله های پخش کننده آب از جمله موارد احتمالی است که در سیستم آب کولر پیش می آید. خرابی موتور, معیوب بودن سیم کشی, پارگی تسمه کولر, قفل شدن یاتاقان و وجود درز از عیوب احتمالی کولرهای آبی است که البته به ندرت موارد دیگری همچون سوراخ شدن کفی کولر یا خرابی و تاب برداشتن شفت و حلزونی نیز از موارد خرابی کولر های آبی است. در تعمیر کولر آبی ابتدا بایستی دقیقا نقیصه موجود و منشا آن تشخیص داده شود, و سپس اقدام به تعویض قطعه و اصلاح احتمالی قطعات کرد.

سرویس کولر گازی هروی

دلیل خروج آب از کولر گازی اسپلیت چیست؟

پیش از اینکه  علت آبریزش کولر گازی اسپلیت را بفهمید باید کمی راجع به کارکرد کولر گازی بدانید. اینکه این آب از کجای کولر گازی تولید و خارج میشود. رطوبت موجود در هوای محیط که مکانهای مختلف متفاوت است , منبع این آب میباشد.

به طور مثال در شهرهای ساحلی و پس از بارندگی این رطوبت ملموس تر میباشد. با چشم قابل‌ رویت نیست تا وقتی که دمای آن تغییر کندو از وضعیت  گاز به مایع تبدیل شود.

نسبت رطوبت تمام مناطق آب و هوایی باهم متفاوت است . هرچقدر رطوبت هوا بیشتر شود بدن انسان  احساس گرمای بیشتری میکند و و تعرق بدن بیشتر میشود. تعرق باعث از دست رفتن آب و املاح بدن میشود که این برای ما مضر میباشد. نقش کولر گازی اسپلیت  در کاهش رطوبت محیط

تعمیر کولر گازی هروی

کولرگازی اسپلیت  به خاطر خنک شدن کویل ها یا لوله های مسی رطوبت هوا را جذب خود کرده و با سرد شدن آنها و تبدیل بخار آب محیط آنرا تبدیل به مایع آب کرده و از خود خارج میکند. با توجه به حالات  تنظیمات آن می‌شود میعان آب را را کم یا زیاد نمود.

سیستم کولر گازی برای هدایت بخار یا همان رطوبت هوا به این صورت عمل میکند که رطوبت جمع شده روی کویلهای  خنک که به آب مبدل شده  این داخل یک ناودانی میریزد و از لوله درین به بیرون از کولر گازی اسپلیت هدایت میکند.

سرویس اسپلیت هروی

چرا آب درین کولر گازی برخی مواقع از کولر سرریز می‌شود؟

این مساله چند دلیل دارد که به آن خواهیم پرداخت. بسته شدن خروجی سینی تخلیه آب با ناودانی کولر وقتی ناودانی داخل اسپلیت که آب داخل آن جمع شده و بعد از طریق لوله درین خالی خواهد شد

به هر صورتی بسته شده باشد . بوسیله آلودگیهای محیط یا غیره بسته‌شده باشد آب از ناودانی کولر سرازیر شده به خارج از پنل میریزد.

نصب کولر هروی

اگر شما هم  لوله تخلیه کولر گازی را داخل سطل یا بطری قرار میدهید باید این مطلب را بدانید که پس از لبریز شدن سطل از آب و رسیدن آب به لبه شیلنگ درین , آب از پنل خارج نشده به داخل کولر پس میزند و از پنل سرازیر میشود.

روشهای متعددی برای برطرف کردن انسداد لوله درین وجود دارد اما پیش  از هر کاری باید بتوان به این لوله که در قسمت عقب پنل داخلی کولر گازی قرار گرفته دسترسی پیدا کرد.

تعمیر کولر حسین آباد

دلایل کاهش پرتاب باد کولر گازی اسپلیت و وجود دوده در باد کولر کاهش شدت باد کولر گازی و وجود دوده های سیاه از داخل کولرگازی از مسایلی است که ممکن است برای خیلی از کسانی که از اسپلیت استفاده میکنند با آن روبرو شده باشند.

اما سوال اینجاست که علت وجود این دوده چیست ؟

ما در این قسمت  از علل بروز این مشکلات را برای شما خواهیم گفت و اینکه چگونه می‌توانید آن را برطرف کنید.

سرویس کولر حسین آباد

سرویس کولر به همین خاطر نقش مهمی پیدا میکند زیرا ممکن است , پس از چند وقت استفاده متوجه کاهش پرتاب باد کولر گازی و یا پرتاب ذرات سیاه‌رنگ از کولر گازی خود خواهید شد, به خصوص اگر پنل کولر شما به آشپزخانه فاصله کمی داشته باشد.

زیرا هوای محیط گردش پیدا کرده و ذرات چربی و دوده های حاصل از پخت و پز و رادیاتور های یا بخاری یا آلودگیهای دیگر محیط رابه روی کویل ها و بخشهای داخلی کولر گازی مینشاند.

تعمیر وسرویس کولر مبارک آباد

این آلودگیها به فن چسبیده و گردوخاک ر ا به خود گرفته  و بعد از چندوقت که این چربی‌ها زیاد شدند , علاوه بر بستن  پره‌ فن و کاستن از پرتاب باد از فن جدا شده و به خارج از پنل پرتاب شود که وضعیتی مانند ذرات دوده سیاه یا چربی دارد. تعمیر و سرویس کولر هروی

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *