قیمت لوله و اتصالات آب فاضلاب گاز شوفاژ

قیمت لوله و اتصالات آب فاضلاب گاز شوفاژ

قیمت لوله و اتصالات

توزیع ,  فروش و ارایه پیش فاکتور قیمت لوله و اتصالات تهران پایپر

09122437371-22533080 بدون تعطیلی , لوازم لوله کشی ساختمان و تاسیساتی

جهت درخواست پیش فاکتور و استعلام  قیمت لوله اتصالات درخواست خود را واتساپ , تلگرام به شماره 09129725653 ارسال کرده و یا با ما تماس بگیرید.

مجموعه ما با دارا بودن چندین مرکز پخش , انبار و فروشگاه در شمال , شرق , غرب و مرکز تهران آماده تامین لوله اتصالات و ملزومات تاسیساتی شما در سراسر تهران میباشد.

به طور کلی قیمت لوله و اتصالات تک لایه و پنج لایه پلیمری به صورت لیست قیمت لوله و اتصالات هر برند منتشر شده و خرید و فروش لوله و اتصالات فلزی به صورت قیمت روز بر حسب نوسانات بازار استعلام میگردد . لوله های فاضلاب نیز بسته به برند و نوع آن در برخی کارخانه ها به صورت لیستی و در برخی شرکت های تولید به صورت روز اعلام قیمت میکنند .

فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپر, نمایندگی فروش لوله و اتصالات , نمایندگی لوله آذین سپاهان , یزد بسپار , بیست بسپار , سوپرپکس , لوله کامپوزیت سه لایه فویلدار گلد پایپ , نمایندگی سوپردرین  , نمایندگی نیوپایپ و سوپرپایپ , نمایندگی فروش لوله پوش فیت نیوفلکس و پلیران , نمایندگی فروش لوله اتصالات پلیکا , پلیمر گلپایگان P.G , ناردین ,داراکار , سمنان و پارس , برای خرید لوله فاضلاب در برندهای مختلف, پخش لوله های گالوانیزه ساوه , سپنتا , پخش لوله های گازی و API  سپاهان , سپنتا و سایر کارخانجات داخلی , پخش لوله اتصالات  مانیسمان اهواز , و چینی , رده 40 & 80 و 160 توزیع و فروش انواع شیرالات ساختمانی چدنی و برنجی , شیرفلکه , شیرگازی , آبی و شیرالات بهداشتی توزیع و فروش اتصالات آهنی , گالوانیزه برزیلی , مک و چینی ,  توزیع و فروش لوازم جانبی لوله کشی و تاسیسات , بست لوله , عایق لوله , شیلنگ ها و لوازم جانبی شیرالات

قیمت لوله و اتصالات

قیمت لوله اتصالات آب و فاضلاب

قیمت لوله اتصالات آب و شوفاژ با توجه به ورود لوله اتصالات پلیمری با حد زیادی نسبت به لوله کشی های فلزی متعادل گشته است. این مساله هم در خرید و قیمت لوله اتصالات و هم در اجرای لوله کشی ساختمان خود را نمایان کرده است. لوله اتصالات پلیمری فاضلاب نیز با توجه به اینکه مصرف لوله های چدنی کاهش پیدا کرده است , در تهیه و اجرا نسبت به لوله کشی چدنی کاهش پیدا کرده است.

قیمت لوله آب ساختمان

برای اجرای سیستم آبرسانی چندین متریال مختلف را بکار گرفت که هرکدام ویژگیهای خاص خود را دارند . لوله اتصالات مسی , لوله اتصالات پلی پروپلین , لوله و اتصالات پنج لایه , لوله اتصالات پلی اتیلن آبرسانی , لوله اتصالات پکس و لوله اتصالات گالوانیزه از جمله کالاهایی هستند که در لوله کشی آب ساختمان بکار گرفته میشوند .

لوله کشی مسی در ایران  متدوال نیست , چون گران قیمت هستند  , ولی بخاطر بهداشتی بودن بهترین نوع لوله کشی آب مصرفی میباشند که فقط در آمریکای شمالی و کشورهای اروپایی استفاده میشوند .

لوله کشی گالوانیزه نیز تا همین بیست سال پیش عمده ترین لوله اتصالات مورد مصرف در ایران بودند که به ظهور لوله های جدید به جز در مواردی مانند رایزر آبرسانی , استفاده دیگری ندارند. قیمت بالا و اجرای سخت و گران از جمله علل منسوخ شدن این نوع لوله ها هستند. البته خوردگی و طول عمر کم لوله اتصالات گالوانیزه را نیز به این موارد اضافه کنید.

لوله های پلی اتیلن پیچی یا آبرسانی هم معمولا به منظور انتقال آب در مزارع و باغها یا ساختانهای ویلایی استفاده میشوند و برای انتقال آب داخل ساختمان چندانی کاربرد ندارند . البته لوله کشی آب شهری تا کنتور آب از طریقه لوله های پلی اتیلن انجام میشود.

لوله های تک لایه و پنج لایه پکس هم از لوله های جدید به حساب می آیند که کیفیت نسبتا مناسب و قیمت بالاتری نسبت به لوله های تک لایه دارند . تقریبا میتوان گفت که برای لوله کشی ساختمان در حال حاضر لوله های پنج لایه و تک لایه بیشترین مصرف در ایران دارند.

لوله های پلی پروپلین در 20 سال اخیر به خوبی جای لوله اتصالات فلزی را در لوله کشی آب ساختمان و لوله کشی شوفاژ ساختمان پر کرده اند. قیمت مناسب , اجرای راحت , حمل آسان و تعمیرات و ظاهر مناسب آنها ,  لوله های تک لایه را به محبوبترین لوله اتصالات در زمینه لوله کشی آب سرد و گرم و لوله کشی شوفاژ نموده است. اتصالات لوله های تک لایه نیز از جنس خود لوله میباشد و هنگام اتصال با جوش اتویی به هم متصل میشوند.

قیمت لوله و اتصالات

قیمت اتصالات لوله کشی آب ساختمان

هنگام اتصال به شیر و اتصالات فلزی از اتصال یکسر فلزی استفاده میشود. لوله تک لایه  آذین سپاهان ساخت اصفهان رایج ترین لوله مورد استفاده در بین لوله های ساخت داخل است. قیمت مناسب لوله اتصالات آذین لوله سپاهان در عین کیفیت نسبتا مناسب و توزیع مناسب از دلایل این برتری است.

دارا بودن اتصالات متنوع همانند زانویی , سراهی تبدیلی , تبدیل , بوشن یک سر دنده بوشن یکسر مغزی , مهره ماسوره یک سر فلزی و دوسرجوش , شیرفلکه , شیر دسته گازی , بوشن زانو دوقلو و سایر اتصالات جانبی در سایز و اندازه های مختلف و به اصطلاح جور بودن جنس از دلایل فراگیری اذین لوله سپاهان در , تهران و شهرستانها و سراسر ایران میباشد.

قیمت لوله و اتصالات آذین به تناسب سایز افزایش پیدا میکند. علاوه بر سایز در لوله های تک لایه پلیمری اتصالاتی پلیمری ازران تر از اتصالاتی هستند که در آنها فلز برنج استفاه شده است , چرا که قیمت مواد اولیه برنج تقریبا ده برابر قیمت مواد پلیمری خام میباشند . از این جهت قیمت اتصالات لوله کشی آب ساختمان و البته شوفاژ مانند بوشن یا زانوی یک سر فلزی تقریبا پنج برابر یک اتصال ساده تمام پلاستیکی میباشد.

فروش لوله و اتصالات ساختمانی

در زمینه خرید و فروش لوله و اتصالات ساختمانی برندهای مانند آذین لوله سپاهان در لوله های تک لایه , لوله نیوپایپ و سوپرپایپ در پنج لایه , انواع لوله اتصالات پلیکا سمنان و گلپایگان و لوله اتصالات پوش فیت نیوفلکس و پلی ران در فاضلاب و لوله های ساوه , سپاهان , اهواز و سپنتا در بخش لوله فلزی گالوانیزه , گازی مانیسمان و درزدار مهمترین بخش را تشکیل میدهند .

لوله آذین لوله سپاهان یک برند دارای استاندارد برای لوله کشی آب سرد و گرم و شوفاژ میباشد. از دیگر محصولات آذین لوله سپاهان , لوله فویل دار سه لایه است که برای لوله کشی شوفاژ بسیار مناسب میباشد.

از دیگر برندهای فعال در زمینه لوله اتصالات پلیمری میتوان به به لوله اتصالات یزدبسپار اشاره کرد. لوله های تک لایه تا فشار 20 بار را تحمل میکنند و برای آبرسانی نیز بسیار مناسب میباشند.

قیمت لوله کشی با لوله های تک لایه پلی پروپیلن یا پ پ نیز بسیار مناسبتر از لوله کشی فلزی میباشد.

خرید لوله پنج لایه

لوله های پنج لایه نیز از دیگر لوله های پلیمری با ساختار PEX-AL-PEX  میباشند که در 15 سال اخیر و با کیفیتی بالاتر از لوله اتصالات تک لایه به بازار عرضه شده و فراگیر شده اند. با این وجود به علت قیمت بالاتر آنها و شرایط فنی اجرا مصرف آنها نسبت لوله های پلاستیکی تک لایه کمتر است.

لوله های پنج لایه دارای یک لایه آلومینیوم در بین لایه های تشکیل دهنده لوله هستند و به همین خاطر برای لوله کشی آب گرم و شوفاژ بسیار مناسب هستند.

جنس اتصالات لوله های پنج لایه معمولا از فلز برنج با آبکاری کروم میباشد. اتصالات به دو روش به لوله متصل میشوند.

روش اول اتصال قیمت لوله و اتصالات سیستم پرسی است که به دستگاه پرس نیاز دارد و معمولا برای پروژه های بزرگ و ساختمانها به کار میرود.

روش دوم اتصال مهره ای یا کوپلینگ است که با یک آچار نیز میتوان لوله کشی را انجام داد.

از برندها و رایج ترین برند های تولیدکننده لوله اتصالات پنج لایه میتوان به لوله اتصالات پنج لایه نیوپایپ ,ایزوپایپ و  سوپرپایپ اشاره کرد.

کیفیت خوب و قیمت مناسب لوله اتصالات نیوپایپ را به پرفروش ترین برند در این زمینه کرده است.

با این وجود تولید کننده های دیگری هم هستند که در این عرصه فعالیت میکنند.

انواع لوله کشی فاضلاب

لوله کشی فاضلاب ساختمان ها در حال حاضر عمدتا با لوله اتصالات پلیکا و پوش فیت اجرا میشود. البته لوله کشی پلی اتیلن و چدن نیز به ندرت در برخی ساختمان ها صورت میگیرد.

اتصال لوله و اتصالات پلیکا با چسب , لوله اتصالات پوش فیت با اورینگ , پلی اتیلن با جوش لب به لب انجام میشود.

راحتی اجرا و قیمت مناسب از علل رواج لوله اتصالات پلیکا میباشد.

لوله اتصالات فاضلابی

از شناخته شده ترین کاخانجات تولید لوله و اتصالات پلیکا در ایران لوله اتصالات گلپایگان,ناردین , داراکا , سمنان و پارس میباشند.

البته در هنگام خرید این نوع لوله اتصالات باید به نامهای تجاری مشابه نیز دقت کرد تا شباهت نام باعث خرید لوله اتصالات پلیکا با برند متفاوت نشود.

شکنندگی لوله پلیکا از نقاط ضعف آن میباشد که با استفاده از لوله های پلیکا با کیفیت بالا میتوان تا حدودی این نقص را پوشاند. برای ساختمان های بلند مرتبه و به سبب شتاب گرفتن پساب از ارتفاع لوله کشی پلیکا برای اینگونه ساختمان ها مناسب نیست.

استفاده از پوش فیت

به خاطر همین در ساختمانهای بلند مرتبه بیشتر از لوله اتصالات پوش فیت استفاده میشود. لوله اتصالات پوش فیت به صورت سوکت و بوسیله یک واشر اورینگ آب بندی میشوند. در هنگام اجرای لوله کشی فاضلاب باید به شیب بندی لوله ها اهمیت ویژه ای داد .

پس از لوله کشی هر قسمت بسته با لوله کشی , لوله اتصالات پوش فیت باید بوسیله بست و ساپورت مهار شوند تا در اثر استفاده و لرزشهای ساختمان از آب بندی خارج نشوند . از مزایای لوله کشی پوش فیت میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

-سرعت و راحتی  در اجرا  -70 درصد صرفه جویی در زمان نسبت به سیستم های دیگر و بدون نیاز به ابزار

کاربرد دوباره  از اتصالات وصل  شده بدون هیچگونه ضایعات

 مقاومت برابر سرما

–  استحکام در برابر ضربات فیزیکی

– مقاومت فرسایشی در مدت زمان  آب بندی مناسب 

اجرای راحت  در قسمتهای مختلف

تحمل حرارتی مناسب

– هماهنگی لوله و اتصالات

از برندهای رایج در بازار میتوان به پوش فیت نیوفلکس , پلیران , وحید , یزد , پلی تک و سایر برندها

پوش فیت پلی ران یکی از مرغوبترین و پرفروشترین لوله اتصالات پوشفیت در ایران میباشد. کیفیت عالی پلی ران از مهمترین دلایل این موضوع میباشد. اما از لحاظ قیمت لوله اتصالات پلیران قیمت به مراتب بالاتری نسبت به بقیه برندها دارد.

قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن لوله و اتصالات پلی اتیلن در سه نوع لوله اتصالات فاضلاب , آبیاری و آبرسانی مورد استفاده قرار میگیرند . البته در اشل صنعتی لوله های پلی اتیلن خطوط انتقال لوله گاز و لوله های کاروگیت نیز برای فاضلاب شهری اگو بکار گرفته میشوند که در بخش ساختمان خیلی مورد استفاده قرار نمیگیرند .

لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلاب با فشار 4 بار , لوله های آبیاری با فشار 6 بار و لوله های آبرسانی تحت فشار در فشار 10 بار به بالا تولید و مورد استفاده قرار میگیرند .

برند لوله های پلی اتیلن تولید داخل لوله های پلی ران , پارسیان , حافظ , پلی غرب و بسیاری از تولیدکنندگان دیگر بوده و معروف ترین تولید کنندگان اتصالات پلی ران اتصال و پلی رود میباشند.

قیمت لوله و اتصالات

برای خرید لوله اتصالات در سراسر تهران و اطلاع از قیمت و درصد تخفیف لوله اتصالات با ما تماس بگیرید . ارسال لوله اتصالات در اسرع وقت به سراسر  تهران شمال تهران شرق تهران غرب تهران مرکز تهران جنوب تهران و شهرستانها

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (3)

  • مهره ماسوره طلایی | لوله کشی ساختمان تهران پاسخ

    […] لیست قیمت مهره ماسوره طلایی و قیمت لوله اتصالات با ما تماس […]

    آوریل 25, 2020 at 4:33 ب.ظ
  • @ok3900 پاسخ

    قیمت باید زنگ بزنم بگیرم ؟

    آگوست 8, 2020 at 3:51 ب.ظ
  • hoseinpor hoseinpor پاسخ

    لیست صورت اقلام لوله اتصالات را لطفا واتساپ کنید .

    آگوست 9, 2020 at 1:32 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *