سرویس و تعمیر کولر شهران کولر آبی و گازی 09122437371

سرویس و تعمیر کولر شهران کولر آبی و گازی 09122437371

سرویس کولر شهران

نصب , راه اندازی , تعمیرات و سرویس کولر شهران 09122437371 کولر آبی و گازی

سرویس کولر آبی , تعمیر کولر آبی و سلولزی, تعویض موتور , پمپ , پوشال , برزنت , شناور, کفی, کلید کولر, سیم کشی کولر, شیر, شلنگ, فولی, یاتاقان و سایر لوازم کولر آبی

سرویس کولر گازی اسپلیت , تعمیر کولرگازی, عیب یابی و رفع عیب اسپلیت , سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ساختمان, شارژ گاز , لوله کشی و وکیوم اسپلیت, نصب و جابجایی کولر گازی و کولر آبی و کلیه خدمات لوله کشی و تاسیساتی شهران شمالی و جنوبی

تعمیر و سرویس کولر شهران
سرویس کولر شهران

سرویس کولر آبی شهران

سرویس کولر آبی بهتر است در پیش از استفاده از آن در فصل گرما با چک کردن , شستشو , روغن کاری و تنظیم لوازم کولر انجام شود . در روغن کاری کولر بهتر است پس از سرویس اولیه پس از یکی دو هفته دیگر مجددا یاتاقان کولر روغن کاری شوند . درضمن برای روغنکاری پمپ بعد از باز کردن و وارونه کردن پمپ چند قطره روغن به محل اتصال روتور به سیم پیچ پمپ ریخته شود , تا پمپ دچار خرابی نداشته باشد و مجبور به تعویض پمپ آب کولر نشویم.

با سرویس کولر آبی در زمان مناسب هم میتوانید از باد خنک و مطبوع در لذت ببرید و هم اینکه با بررسی و رفع ایرادات احتمالی قطعات بر عمر آنها افزوده و موجبات خرابی سایر لوازم را رفع میکنیم.

شستشوی کف کولر و قطعات مکانیکی کولر و زدودن گردوخاک و چربی تا حد زیادی از لحاظ بهداشتی و کیفیت باد کولر میتواند به ما کمک کند.

چک کردن و بررسی موتور ,تنظیم تسمه , یاتاقان , فولی , شفت ,پروانه , حلزونی و سایر ادوات مکانیکی بررسی شیر و شیلنگ آب , فلوتر و تنظیم شناور , پمپ آب , شیلنگهای آبرسانی و ناودانی پوشالها بررسی برزنت و کانال کولر از کارهایی است که بایستی انجام شود.

تعمیر کولر آبی شهران

اعزام نصاب , سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی و گازی به مناطق شهران شمالی , جنوبی , کوهسار , اتوبان باکری و محدوده اطراف.

بسیاری از خرابیهای کولر آبی به خاطر این است که این کولر ها به درستی سرویس و روغن کاری نشده اند. البته باید بدانید پس از سرویس اولیه کولر آبی بهتر است به طور هفتگی یاتاقان کولر روغن کاری شود تا از سفت شدن و خرابی یاتاقان و سوزاندن موتور کولر آبی جلوگیری کند.

مساله دیگری که در کاهش خرابی های کولر مهم است, سرزدن به کولر است. برخی از ما فکر میکنیم که با سرویس راه ندازی کولر آبی فقط بایستی از آن استفاده کرده و کلید برق کولر را خاموش روشن کنیم. اما در فصل گرما حداقل به صورت ماهانه ماهی یک بار به کولر سر زده, یاتاقان کولر را روغن کاری کنیم و رفع عیب احتمالی را انجام دهیم.

در صورت استشمام بوی سوختگی از موتور کولر, تا حد زیادی میتوان گفت که سیم پیچی موتور کولر سوخته و یا شروع به سوختن کرده است. در واقع داغ شدن سیم پیچ موتور کولر باعث سوزاندن لاک روی آن شده و به تدریج کل دینام کولر را دچار سوختگی میکند. بهتر است برای جلوگیری از آتش سوزی احتمالی دیگر از کولر استفاده نکرده و آنرا خاموش کنید. جهت سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

نصب کولر شهران

نصب کولر آبی بهتر است در مکانی باشد که حد الامکان در سایه باشد و با داشتن فضای باز در اطراف هوادهی خوبی داشته باشد. طول کانال کولر هم بایستی حدالامکان در کوتاه ترین مسافت خود باشد. در ضمن بهتر است کولر در جایی نصب شود که امکان سرویس و تعمیرات آن از لحاظ دسترسی سرویسکار مناسب باشد.

در صورت نیاز به سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی در منطقه شهران با ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *