خدمات تعمیر , سرویس و نگهداری استخر سرپوشیده و روباز

خدمات تعمیر , سرویس و نگهداری استخر سرپوشیده و روباز

خدمات سرویس و نگهداری استخر

سرویس و نگهداری استخر  , سونا و جکوزی  09122437371  –  22533080 سراسر تهران , بدون تعطیلی , طراحی , نصب و راه اندازی استخر سرپوشیده و روباز از صفر تا صد , نصب , راه اندازی و تعمیرات موتورخانه و تاسیسات استخر از صفر تاصد

طراحی , نصب و راه اندازی سونا خشک , بخار و جکوزی, عیب یابی , رفع عیب و تعمیرات استخر سرپوشیده و روباز , آب بندی استخر و جکوزی, تعمیرات و اجرای  لوله کشی استخر , موتورخانه, پمپ های استخر ,گرمایش استخر , تصفیه استخر , دیگ بخار , بویلر , اجرا و تعمیرات تاسیسات لوله کشی ساختمان .

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات استخر در تهران و حومه با ما تماس بگیرید. برای آشنایی با شیوه های سرویس, نگهداری و تعمیرات استخرهای دارای موتورخانه در بخش های تصفیه و آب گرم با ما همراه باشید.

سرویس و نگهداری استخر

خدمات استخر

خدمات استخر شامل طراحی, ساخت, سرویس, نگهداری, عیب یابی و تعمیرات استخرهای روباز و سرپوشیده خصوصی یا عمومی میباشد. هر یک از بخش های فوق دارای جزییات فراوانی بوده و بایستی توسط متخصص مربوطه انجام شود.

سرویس های استخر بر اساس نوع, اندازه و نحوه بهره برداری به صورت  دوره های کوتاه مدت و بلندمدت از اصول اولیه نگهداری استخر است. به طور کلی استخر به دو مدل استخر سرپوشیده و روباز طراحی و ساخته میشود. هر یک از این دو مدل استخر میتواند دارای آب گرم یا سرد باشند, اما در استخر های حرفه ای, نیاز به یک موتورخانه برای تصفیه استخر ضروری به نظر میرسد.

در هنگام مراحل ساخت استخر, بایستی در هنگام طراحی و ساخت کاسه استخر و قبل از بتون ریزی, بایستی پیش بینی لازم برای نصب تجهیزات و لوله کشی های مربوطه انجام شود.

استخرهای حرفه ای و تجاری همواره دارای یک تاسیسات کار استخر ثابت برای نگهداری و سرکشی به تاسیسات استخر استخدام میکنند. اما استخرهای خصوصی خانگی و ویلایی که میزان استفاده از آنها نسبت به استخرهای عمومی کمتر است, بر اساس میزان استفاده, به صورت ماهانه یا بعضا هفتگی نیاز به سرکشی و مراقبت دارند.

تعمیر , سرویس و نگهداری استخر شامل مراحل گوناگونی به شرح زیر است:

سرویس و نگهداری از کاسه استخر:

تعمیر, سرویس و نگهداری از کاسه یکی از اصلی ترین بخش های تعمیر و نگهداری استخر است ، حفاظت و کنترل فیزیکی ، از  خسارات و هزینه ها احتمالی در آینده جلوگیری می کند.

برای سرویس استخر ، حداقل یک بار در سال استخر را تخلیه  ، کاملا تمیز می کنید . نشتی کاسه استخر باعث شستن خاک تحتانی و به تبع آن  نشست استخر و پس از آن آسیب به  زیر ساختمان و نهایتا نشست کل ساختمان خواهد شد .

نگهداری استخر

تعمیر و نگهداری از  آب استخر

نگهداری از آب از تاثیر گذارترین  بخش نگهداری و مراقبت از استخر را برای استفاده بهینه از آن میدانند. کیفیت آب موجود در یک استخر مهم است. شایع ترین موادی که  برای نگهداری استخر شنا عبارتند از:

کلر.

Algaecide.

Flocculant.

که وظیفه آنها  اصلاح و تثبیت     اب استخر  میباشد.PH 

کنترل درجه حرارت استخر نیز علاوه بر فاکتورهای استفاده تاثیر زیادی بر درجه حرارت آب استخر دارد.

تعمیر و نگهداری تاسیسات مکانیکی و برقی

هزینه نگهداری استخر

راه اندازی استخر

سرویس، نگهداری و در نهایت تعمیر تجهیزات تاسیسات لوله کشی و موتورخانه استخر

۱-تعویض شن سیلیس تصفیه استخر  و جکوزی برای از بین بردن رنگ و بوی بد  آب .

2-عایق کاری موتورخانه استخر

۴-تعمیر کلیه پمپ های تصفیه و جت پمپ های استخر

۵-نصب سختی گیر و تعمیرات مربوطه

۶- راه اندازی دستگاه اتوماتیک تنظیم کلر و pH .

۷-راه اندازی و نصب انواع چیلر استخر

۸-راه اندازی و اجرای انواع بویلر آب گرم آب داغ و بخار

۹-نصب و راه اندازی سونا خشک با مشعل و المنت حرارتی و هیتر استخر

۱۰-نصب انواع استیم بویلر برای سونا بخار

۱۱-نصب سیستم تزریق کلر اتوماتیک

۱۲- آب بندی تانک استخر و جکوزی به مواد پلیمری مخصوص

۱۳- نصب سختی گیر و تعویض رزین و سیلیس

های وارد Hayward
ایماکس Emaux
فلکسینوکس Flexinox
گراندفوس Granfos
پروزون Prozone
پول استار Poolstar
زیمنس
هلو Helo
مبدل حرارتی
الکتروپمپ
ازن ژنراتور Ozone Generator انواع خدمات تاسیسات از قبیل تنظیم و سرویس مشعل-

لوله کشی- تعمیر پمپ – تعویض دیگ – اسید شویی

انواع لوله کشی – تعمیرات – تجهیز و راه اندازی

موارد سرویس و نگهداری استخر

تعمیر و نگهداری آب در گردش استخر شامل پاکیزگی فیزیکی  و شیمیایی استخر , كلرزنی و تنظيم PH آب استخر , آلودگی زدایی و شفافیت آب استخر, جلوگیری از شیوع باکتریها , ویروسها و عوامل بیماریزا , ممانعت  از رشد جلبك و باكتري

همچنین برای بهبود کیفیت آب استخر خدمات زیر قابل ارائه می­باشد:

– کلرزنی آب استخر

– جاروب کف استخر

– سرویس دوره ای و بک واش فیلترهای شنی

-تعویض شن سیلیس تصفیه

– نصب دستگاه اتوماتیک تنظیم کلر و Ph

– نصب ازن ژنراتور

– تست دوره ای میزان کلر و PH آب استخر با دستگاه سیار

نگهداری تاسیسات استخر

تعمیر و نگهداری تاسیسات استخر:

– تعمیر کلیه پمپ های تصفیه و جت پمپ های استخر

– تعمیر و نگهداری لوله کشی استخر شامل: ترکیدگی لوله اتصالات استخر ، چک کردن لوله کشی استخر

پوسیدگی  در لوله های فلزی ، اتصالات پمپ ها و فیلتر ها ، استرینر ، شیر ، منبع بالانس ، سختی گیر

تعویض شیر آلات مستهلک استخر

عیب یابی تابلو برق استخر

تعویض چراغ و لامپ استخر

تعمیر و نگهداری مستقلات استخر شامل:

تعمیر و نگهداری حصار، عرشه، پله ها و نردبان­ها.

سرویس و تعمیر سونا

تعمیر و ترمیم قسمت های معیوب چوبکاری سونا،  جابجایی و نصب تابلو برق سونا و تابلو کنترل دمای سونا و ترمومتر و ترموستات سونا در بهترین محل و قابلیت تعیین و تشخیص دما.

نصب تایمر و زمان سنج کلی برای استارت و استوپ تجهیزات روشنایی و هیتر سونا خشک و دیگ بخار سونا بخار.

تعمیر هیتر سونا و تعویض المنت های سوخته هیتر سونا خشک

تهیه دما سنج داخل آب و دیواری،  ساعت شنی، و لوازم چوبی سونا، سطل و ملاقه، دما سنج و رطوبت سنج.

موتورخانه استخر خانگی

در نهایت با انجام مناسب سرویس و نگهداری استخر نتایج زیر مورد انتظار است:

– زلال بودن آب استخر و عاری بودن آب از آلودگی های میکروبی و شیمیایی.

– مینیمم کردن زمان توقف ناشی از خرابی های تجهیزات و تاسیسات و دستگاه ها

– آماده به کار بودن همیشگی تجهیزات و تاسیساتی که به حالت رزرو قرار دارند.

– به حداقل رساندن تعداد دفعات از کار افتادن تجهیزات و دستگاه ها

– عدم تداخل زمان توقف برای انجام تعمیر یا برنامه زمان بندی

–  افزایش بهره وری تجهیزات و دستگاه ها و افزایش قابلیت اعتماد تجهیزات و دستگاه ها.

فیلتر شن و ماسه مخزن فیلتر شن و ماسه ساخته شده از فلز، بتن یا فایبرگلاس و شامل یک تخت ضخیم از شن و ماسه ویژه درجه.

در حالی که فیلتر کردن، آب کثیف از استخر از طریق لوله ورودی فیلتر وارد می شود، که منجر به توزیع آب داخل مخزن می شود. در حالی که گرانش آب را از طریق شن و ماسه می ریزد،

در سرویس و نگهداری استخر ذرات کوچک شن و ماسه خاک و آوار را می گیرند. در انتهای مخزن، آب تصفیه شده از طریق دستگاه برداشت و خارج از لوله خروجی جریان دارد. اگر جریان آب از طریق خاک و آوار کاهش می یابد، فشار سنج ها در ورودی و خروجی فیلتر به مالک استخر ایده ای از سطح انسداد داخل می دهد.

عیب یابی استخر

اگر لوله ورودی فشار بیشتری نسبت به لوله خروجی داشته باشد، در شن و ماسه موجود است.

سپس شما باید فریز را بشویید. باریک تله های شن و ماسه ذرات و در طول زمان، شن و ماسه تبدیل خواهد شد صاف و دور. این ماسه باید هر پنج سال یک بار تغییر کند.

برای تغییر شن و ماسه از یک حرفه ای استخر تماس بگیرید و یا می توانید این کار را خودتان انجام دهید. فیلتر کارتریج فیلتر کارتریج فیلتر استخر با اجازه دادن به آب از طریق یک سطح فیلتر خیلی خوب کار می کنند.

این سطح فیلتر از هر ناخالصی که تلاش می کند تا از طریق آن عبور کند و نگه دارد، تا زمانی که کارتریج فیلتر را تمیز نکند یا آن را جایگزین کند. فیلترهای کارتریج سطح بیشتری نسبت به فیلترهای ماسه ای دارند. این اجازه می دهد تا برای کمتر clogs و تعمیر و نگهداری بسیار آسان تر است. فیلترهای کارتریج نیز در فشار بسیار پایین تر از شن و ماسه عمل می کنند.

این باعث فشار کمتری نسبت به پمپ می شود تا جریان آب بیشتری از طریق سیستم جریان داشته باشد. این سیستم بسیار آسان برای حفظ و نسبتا ارزان است.

تعمیر و نگهداری پایه کارتریج را می توان با صرف شسته کردن کارتریج خود را با یک شلنگ باغ و یا خیساندن آنها را در مواد شوینده.

با این حال، بهترین راه برای اطمینان از یک استخر پاک و درخشان است که فقط آنها را جایگزین کنید، که باید هر ۳ تا ۵ سال انجام شود.

فیلترهای زمینی دیاتومیت فیلتر pool block DE از انواع دیگر متفاوت است به همین دلیل که خود رسانه فیلتر است. در این مورد، DE رسانه فیلتر است. DE یک پودر فوق العاده خوب است که توسط خرد کردن

فسیل شده exoskeletons از دیاتومه تولید می شود. این ارگانیسم های سخت پوستان باستانی شبیه به جلبک بود، اما مواد استخوانی متخلخل هنگامی که از این طریق استفاده می شود، یک فیلتر عالی می باشد.

تعمیرکار استخر تهران

اسکلت پودری یک شبکه فیلتر فیلتر تحت پوشش را پوشش می دهد که خود DE را از شستن به استخر جلوگیری می کند.

افزودن DE جدید ساده است. این به طور مستقیم به اسکیمر می رود و پمپ بطری DE را به جای آماده سازی می کند تا کار خود را انجام دهد، زیرا آلاینده های بیشتری وارد آب می شوند. آب استخر باید در یک سیستم تصفیه سیرکوله شود تا کثیفی و آلودگی آن از بین برود.

در یک مدل طراحی مرسوم ، آب از دو یا چند خروجی کف استخر و چند اسکیمر که دور تا دور بالای استخر تعبیه شده خارج شده و به سمت بخش تأسیسات تصفیه آب استخر حرکت می کند.

سیستم تصفیه استخر در دو روش متداول سر ریز(OVERFLOW) و اسکیمر انجام میشود، تخلیه اصلی در پایین ترین نقطه استخر قرار گرفته و کف استخر به سمت آن نقطه شیب دار شده است. اکثر کثیفی ها و آلودگی هایی جمع شده در کف استخر، از این تخلیه خارج می شوند.

عملکرد اسکیمر در استخر

برای جلوگیری از گرفتگی لوله بخاطر مو و دیگر زباله ها، تخلیه کف همیشه با توری پوشانده می شود. اسکیمرها یا چربی گیر وظیفه جمع آوری آب سطح استخر (تقریباً 2 اینچ بالای استخر) را دارند.

این آب معمولاً دارای مقدار قابل توجهی برگ، آشغال های شناور، روغن حمام، ضد آفتاب و سایر آلودگی‌ ها میباشد.جارو زدن استخر بوسیله جاروب مخصوص استخر یکی از راههای جمع آوری آلودگیهاست.

فیلتر های شنی استخر

فیلترهاى شنى فایبرگلاس رایج ترین نوع فیلتر مورد استفاده براى استخر ها مى باشد , که با ایجاد سرعت مناسب براى فیلتراسیون، تصفیه اى ایده آل را فراهم مى سازد.در هنگام تصفیه، آب کثیف استخر از لوله ورودى وارد فیلتر مى شود. فشار پمپ و نیروى جاذبه، آب را از درون شن به سمت پایین هدایت مى کند , و شن و ماسه هاى ریز هرگونه آشغال و مواد زائد را از آب استخر مى گیرند.

در پایین فیلترهاى شنى نازل هایى با سوراخ هاى بسیار ریز وجود دارد که اجازه عبور شن و ماسه را نخواهند داد , اما آب از داخل این نازل ها عبور مى کند.سرویس و نگهداری استخر

فیتر شنی , فیلتر شنی چیست , محاسبه فیلتر شنی , فیلتر شنی تحت فشار , طراحی فیلتر شنی , کاتالوگ فیلتر شنی , قیمت فیلتر شنی , قیمت انواع فیلتر شنی استخر , لیست قیمت فیلتر شنی , فیلتر شنی استخر , فیلتر شنی رزینی , فیلتر شنی تحت فشار , فیلتر شنی پاکمن , فیلتر شنی آکواریوم , فیلتر شنی فایبر گلاس , فیلتر شنی ایمکس , فیلتر شنی frp , ساخت فیلتر شنی , انواع فیلتر شنی , طراحی فیلتر شنی

نحوه نگهداری استخر

افت فشار فیلتر شنی , صافی شنی کند , صافی شنی در تصفیه آب , قیمت فیلتر شنی , سیلیس فیلتر شنی , فیلتر شنی تصفیه آب , کاتالوگ فیلتر شنی هایوارد , قیمت انواع فیلتر شنی استخر , لیست قیمت فیلتر شنی , فروش فیلتر شنی , قیمت دستگاه تصفیه آب استخر , پمپ استخر , قیمت سیلیس فیلتر شنی , قیمت سیلیس استخر ,سرویس و نگهداری استخر لیست قیمت فیلتر شنی , فروش سیلیس فیلتر شنی , افت فشار در فیلتر شنی ,

قیمت فیلتر استخر

قیمت فیلتر شنی استخر آکواریوم , قیمت فیلتر زیر شیر برقی , ساخت فیلتر زیر شنی , قیمت فیلتر کف آکواریوم , طریقه نصب فیلتر شنی , خرید فیلتر زیر شنی آکواریوم , نحوه نصب فیلتر آکواریوم , ساخت فیلتر بیولوژیکی زیر شنی , فیلتر شنی ایماکس , مشخصات فیلتر شنی , فروش نازل فیلتر شنی , نازل پلاستیکی , فیلتر شنی , شرکت امکور , قیمت مخازن frp , قیمت فیلتر شنی frp , مخزن frp چیست ,

سرویس و نگهداری استخر

لوله کشی استخر فیلتر شن گیر آب , فیلتر شنی استیل , فیلتر شنی استخر , پرورش ماهی , فیلتر شنی استخر هایوارد , فیلتر شنی هایوارد , قیمت فیلتر شنی استخر , طراحی فیلتر شنی استخر , فیلتر های شنی استخر , کاتالوگ فیلتر شنی هایوارد ,

تصفیه آب استخر

نمایندگی هایوارد , قیمت فیلتر شنی هایوارد , فیلتر شنی صاف اب ایران , پمپ استخری هایوارد , شرکت هایوارد , قیمت تجهیزات استخر خانگی , تجهیزات استخر هایوارد , فروشگاه دراپ , فیلتر شنی iml چیست , فیلتر شنی استخر poolstar , فیلتر شنی استخر هایپر , فیلتر شنی ایماکس , رزین سختی گیر , رزین purolite , رزین چیست , رزین اپوکسی , رزین اپوکسی چیست , رزین شفاف , رزین مصنوعی چیست , قیمت رزین , کاربرد رزین در صنعت , رزین اپوکسی چیست , خرید رزین , تفاوت رزین و پلیمر , دستگاه تصفیه اب صنعتی , لیست قیمت تصفیه اب نیمه صنعتی , سرویس و نگهداری استخر

خدمات استخر

آب صنعتی چیست , قیمت آب تصفیه کن خانگی , تصفیه اب صنعتی , لیست قیمت دستگاه تصفیه اب نیمه صنعتی ,قیمت دستگاه تصفیه اب صنعتی ro , لیست قیمت دستگاه آب صنعتی , تصفیه اب کشاورزی , دستگاه ro چیست ? , دستگاه ro دیالیز , قیمت دستگاه اسمز معکوس , قیمت دستگاه ro خانگی , قیمت دستگاه ro , دستگاه تصفیه اب صنعتی ro

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *