خدمات لوله کشی غرب تهران

خدمات لوله کشی غرب تهران

خدمات لوله کشی غرب تهران

تعمیرات تاسیسات و خدمات لوله کشی غرب تهران

تلفن دفترمرکزی: 09122437371-22533080 شبانه روزی

اجرا وتعمیرات لوله کشی آب روکار و توکار

اجرا و تعمیر لوله کشی گاز آپارتمان و  ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شوفاژ توکار و روکار

اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب ساختمان

بازسازی لوله کشی منزل , آپارتمان و ویلایی

تشخیص ترکیدگی و نشت یابی با دستگاه الکترونیکی

سرویس ,  راه اندازی و تعمیر موتورخانه , شوفاژ , پکیج و کولر آبی و گازی

نصب و تعمیر شیرالات لوازم بهداشتی,رادیاتور , فرنگی و لوازم بهداشتی

نصب و تعمیر پمپ تحت فشار خانگی , لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله و کفشورهای سرویس بهداشتی , اجرا و تعمیرات با اتو لوله کشی , لوله پنج لایه و انواع لوله های گالوانیزه و سیاه

خدمات لوله کشی غرب تهران

لوله کشی غرب تهران

در این مقاله انواع لوله کشی در خدمات لوله کشی غرب تهران را شرح می دهیم.

لوله ها دارای انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی هستند. بسته به نوع کارکرد و جنس لوله معمولا لوله برای هر مکان خاص استفاده می شوند.

انواع لوله ها را به ترتیب در موارد زیر نام می بریم:

  • لوله های آهنی
  • لوله های چدنی
  • لوله های پلی اتیلن
  • لوله های بتونی
  • لوله های سیمانی
  • لوله های پلاستیکی
  • لوله های پی وی سی

در لوله کشی منازل و ساختمان های اداری که روش اتصال لوله ها و انتقال آب متفاوت است از نوعی لوله به نام لوله های گالوانیزه نیز استفاده می شود. البته اگر ما بخواهیم آب گرم و سرد را از هم جدا کرده باید از نوعی انشعابات لوله ای استفاده کرد که به انها اتصالات نیز گفته می شود.

لوله کشی ساختمان غرب تهران

تعریفی مختصر از انواع لوله ها در خدمات لوله کشی غرب تهران:

شاید بتوان گفت لوله های آهنی قبلا بسیار مورد استفاده قرار می گرفتند اما اکنون از نوع هایی از لوله استفاده می شود که سبک تر و انتقال آب در آنها راحتر است.

لوله هایی مانند لوله های چدنی، این نوع لوله ها برای لوله کشی آب و فاضلاب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین امروزه از لوله های گالوانیزه استفاده می شود، دو نوع لوله گالوانیزه وجود دارد،

لوله های گالوانیزه آهنی و لوله های گالوانیزه فولادی که برای لوله کشی نیز بسیار مناسب هستند. این نوع لوله ها برای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد البته لوله هایی همانند لوله های پلاستیکی و لوله های پی وی سی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند که جز انواع لوله برای لوله کشی ساختمان ها است.

خدمات لوله کشی غرب تهران

در خدمات لوله کشی غرب تهران کارشناسان با بررسی منزل شما انواع لوله همراه با جنس مناسب را انتخاب کرده و لوله کشی را به بهترین نحو انجام می دهند.

دستگاههای تبادل کننده حرارت:

یکی از نیازهای انسان امروزی در یک ساختمان گرمایش و سرمایش است که هرکدام بایستی در طول سال مطابق نیاز ما باشد . دربحث گرمایش در سیستمهای حرارتی پیشرفته هنگامیکه که تولید آب گرم میکنند وسیله ای برای تبادل گرما با محیط نیاز هست تا این گرما بطور مناسب و شرایط محیط به هوای منزل یا مکان موردنظر انتقال پیدا کند.

رادیاتور در انواع مختلف , فن کویل و دیگر وسایل حرارتی ازجمله این وسایل میباشند. دستگاههاي پخش كننده گرما وسايلي هستند كه از آنها برای جبران تلفات حرارتی ساختمان و گرم نگه داشتن محل مورد نظر استفاده ميشود. دراين وسایل گاز یا آب گرم، آب داغ و يا بخار آب گردش داشته و حرارت خود را از طريق سطوح خود که از متریال مختلف هستند, گرما به محيط منتقل میكنند .

اين دستگاهها با توجه به شكل و جنس بسیار گستردگی دارند. رادیاتور , کنوکتور , فن کویل و یونیت هیتر از جمله این دستگاهها میباشند . رادیاتورها از لحاظ شکل و جنس به دسته های مختلفی تقسیم بندی میشوند . ازلحاظ شکل میتوان رادیاتورها را به انواع رادیاتور:

پره ای , پنلی , لوله ای , قرنیزی و حوله خشک کن بخشبندی کرد. از لحاظ جنس بکار رفته هم بدسته های رادیاتور :

فولادی,چدنی ,دکوراتیو , استیل و مسی قسمت بندی نمود. رادیاتورهای پنلی و پره ای رایجترین نوع رادیاتور در ایران میباشند.

رادیاتور پنلی

رادیاتورهای پنلی به دلیل استفاده ازورقهای فولادی در دسته رادیاتور فولادی قرار میگیرند. رادیاتورهای پنلی مانند رادیاتورهای آلومینیومی روی دیوار نصب میشوند آب در قسمت جلو و عقب گردش دارد و وجود فاصله بین دو سطح جلو و عقب با یک یا دو رده کنوکتور باعث جریان هوا از پایین به بالا در بین دو ردیف شده و بازدهی گرمایی آن افزایش می یابد.

این رادیاتورها در مدلهای گوناگون تولید میشوند. هر گونه براساس ارتفاع و طول رادیاتور معین میشود.

طول رادیاتورهای پنلی از 80 سانتیمتر شروع شده و به فاصله 20 سانتی افزایش یافته و دراندازه های یک متری, 1/20 , 1/40 , 1/60 و تا 2/60 تولید میشوند اما متدوالترین آنها که بازدهی مناسبی نیز دارند تا طول 1/60 متر میباشد و بیشتراز آن, آنطور که باید بهروردی ندارد.

رادیاتور پره ای

رادیاتور پره ای متشکل از تعداد مشخصی پره که بسته به نوع رادیاتور به سه طریقه:

اتصال پرسی جوشی , اتصال توسط مغزی چپگرد یا راستگرد , بوش جا زدنی به یکدیگر متصل میشوند.

رادیاتورهایی که با اتصال مغزی متصل میشوند قابل افزایش و کاهش میباشند. درصورت سوراخ شده این نوع رادیاتورها میتوان پره خراب را حذف نمود. این ویژگی تنها در رادیاتورهای پره ای آلومینیومی دیده میشود .

رادیاتورهای پره ای ایران رادیاتور و بوتان از این نوع میباشند. به مجموع چند پره یک بلوک رادیاتور گفته میشود .

نصب شوفاژ غرب تهران

رادیاتور قرنیزی

رادیاتورهای قرنیزی بدلیل جاگذاری در فضای قرنیزها به چیدمان شکیل درساختمانها کمک شایانی میکنند.

سیستم گرمایش قرنیزی جایگزین قرنیزهای متداول به کار رفته در آپارتمانهای  مسکونی و اداری وحتی تجاری شده و با ظاهر و اندازه هایی در حد قرنیز قابلیت گرمایشی را نیز به قرنیز اضافه مینماید.

عدم اشغال حجم محيط و اتاق و موثر نبودن آن دكوراسيون محيط داخلی و عدم نياز به نصب قرنیز در سالنها و اتاقها از محاسن آن است.

در رادیاتور قرنیزی پوستهای آلومینیومی شبیه به قرنیز ساخته میشوند. و با توجه به قابلیت شکل پذیری پوشش رنگ مقاومت و استحکام آلومینیوم این امکان رابوجود میآورد که یک رادیاتور طولی در پشت این لایه قرار گیرد که جنس لوله ها هم مانند بخش بدنه از آلومینیوم است .

رادیاتور لوله ای

معمولیترین نوع رادیاتور میباشد که از لوله گالوانیزه یا گازی درسایزهای مختلف ساخته میشوند وممکن است به صورت لوله های پیچیده یا به طور موازی عمودی یا افقی که دردوسمت به دو لوله ضخیم متصل شده باشند، آبگرم از یک سوی وارد وپس از تبادل گرما از طرف دیگر خارج میشود .

ازاین رادیاتورها برای گرم کردن بعضی اماکن غیرمسکونی مثل انباری یا گلخانه استفاده میشود برای اینکه سطوح گرمايی این رادیاتور را اضافه شوند اطراف لوله ها را به تیغه هایی پره هایی متصل میکنند .

لوله کشی ساختمان در غرب تهران

حوله خشک کن

رادیاتورهای حوله ای دارای شکل ویژه ای هستند که برای خشک وگرم نمودن حوله و لباس در سرویس بهداشتی یا در کنار استخر و مناطق تفرحی و سایر نقاطی که حالت تریینی – حرارتی دارند مورد استفاده قرارمیگیرند .

توالت فرنگی

از آنجایی که در توالتهای فرنگی شترگلو درداخل خود فرنگی قرار دارد و همچنين توالت فرنگی بعنوان آبروي كف عمل نميكند ميتوان توالت را روي كف تمام شده نصب كرد.

یکی از نکات مهم در نصب توالت فرنگی رعایت فاصله بدنه دیوار تا وسط لوله فاضلاب توالت فرنگی است، که اين فاصله بسته به مدل توالت فرنگی  بين 25 تا 40 سانتيمتر ميباشد. حداقل سایز لوله فاضلاب توالت فرنگی 100 میلیمتر  است.

لوله کشی در غرب تهران

انواع شیر

به شيرهايي كه در آنها نیروی مورد نياز براي بكار انداختن شير توسط انسان تامين ميشود شير دستی مـيگوينـد. ايـن شـيرها معمولا براي قطع و وصل جريان، كنترل و تغییر مسیر جريان بكار ميروند.

شيرهايي كه براي قطع و وصل جريان بکار رفته و مجاز نيستند براي كنترل جريان نيز بهار روند ولي شيرهای اتوماتیک با در نظر گرفتن مساله ايجاد افت فشار بیشتر مجاز بـه اسـتفاده برای قطع و وصل هستند.

انواع شیرهای دستی خدمات لوله کشی غرب تهران :

انواع شیربر اساس ساختار به شرح زیرهستند.

1- شيرالات بسته محور جهت حركت قطعه متحرك موازی جهت مسیر اسـت. شـيرهاي یکطرفه و دریچه ای از این نوع میباشند.

2- شيرفلکه کشویی قطعه متحرك مثل دريچه عمل كرده كه در جهت عمود بر مسیر حركت سیال است. شير گیت والو وشیرپیچی از نوع شيرهاي كشويی هستند.

3- شيرهاي گردان المان  متحرك را يك مغزی ساچمه ای يا صفحه ديسك تشكيل ميدهد كه اين قطعه با چرخش حول محور تنه شير،باعث قطع جريان ميشود. شيرهاي گازی و پروانه ای از شيرهاي متداول گردان هستند.

4- شيرالات بدنه انعطافی در اين نوع شير قسمت متحرك با خم كردن تنه وتغییر حالتی محدود شير باعث قطع جريان ميشود. از شـيرهاي متداول اين طبقه ميتوان شيرهاي فشاری و دیافراگمی را مثال زد .

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *