خدمات تاسیساتی لوله کشی شمال تهران

خدمات تاسیساتی لوله کشی شمال تهران

خدمات لوله کشی شمال تهران

اجرا , تعمیرات و خدمات تاسیساتی لوله کشی شمال تهران

تلفن : 09122437371-22533080 شبانه روزی

اجرا و تعمیرات لوله کشی و تاسیسات ساختمان در کلیه مناطق شمال تهران

خدمات لوله کشی آب , گاز , شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی پکیج و آب سرد و گرم مصرفی  با لوله تک لایه و پنج لایه

بازسازی لوله کشی , سرویس بهداشتی و آپارتمان

اجرا و تعمیرات سیستم گرمایش از کف , استخر و آتش نشانی

نصب , سرویس , راه اندازی و تعمیرات موتورخانه , پکیج و کولر

نصب و تعمیر شیرالات , رادیاتور و لوازم بهداشتی تاسیساتی منزل

رفع گرفتگی و انسداد لوله با دستگاه ژنراتور و سه نظام لوله بازکنی مخصوص

و کلیه خدمات ساختمانی , تخریب , نوسازی , کاشی کاری و بنایی و ایزوگام

تاسیساتی خدمات لوله کشی شمال تهران

تاسیساتی و خدمات لوله کشی شمال تهران

لوله کشی کاری است که به صورت حرفه ای صورت می گیرد. و خدمات لوله کشی شمال تهران حرفه ای ها را استخدام کرده تا شما به راحتی در هر لحظه از این نوع خدمات استفاده کنید.

مجموعه سرویسکاری پایپر با استفاده از افرادی که متخصص در هر کاری نسبت به لوله کشی و خدمات آن است در سراسر شهر تهران به خصوص در شمال تهران در مواردی هم چون نصب کردن رادیاتورها، هنگامی که لوله مشکل پیدا کرده و ترک می خورد، برای تعمیرات هر نوع لوله و پمپ، هنگامی که می خواهید روشویی را نصب کنید و یا شیرآلات شما دچار گرفتگی یا نشت می شوند، نصب شیرآلات جدید و بسیاری دیگر از خدماتی که مربوطه به سرویس دهی عالی می شود در خدمت شما است.

لوله کشی شمال تهران تمامی موارد مربوط به لوله کشی را به بهترین وجه انجام می دهد. خدمات مربوط به لوله کشی که در لوله کشی شمال تهران انجام می گیرد معمولا مربوطه به لوله کشی های حمام با آب گرم و سرد و لوله کشی گاز و لوله کشی تو کار و روکار انجام می گیرد.

تعمیرات لوله انجام می گیرد و اتصالات مربوط به لوله ها نیز انجام می پذیرد. شما می توانید برای تعویض و یا جابجایی لوله ها و شیرفلکه ها و هم چنین انتخاب جنس لوله ها از کارشناسان مربوطه در لوله کشی شمال تهران استفاده کرده و با این مرکز مشورت کنید.

تعمیرات لوله کشی شمال تهران

تعمیرات لوله کشی ممکن است به زمینه ها و فیلدهای متفاوت تاسیساتی اطلاق گردد به هرحال در هر زمینه تاسیساتی و لوله کشی اعم از تعمیرات لوله کشی آب , گاز , فاضلاب و شوفاژ , شیرالات , موتورخانه شوفاژ مرکزی , مشعل , پکیج دیواری , کولر آبی و گازی , تعمیر شیر , رادیاتور , روشویی , توالت فرنگی , پمپ تحت فشار خانگی , اجرا , تعمیرات , درخواست لیست قیمت و نرخ هزینه های لوله کشی و راه اندازی و سرویس خاصی داشتید میتوانید روی ما حساب کنید . تکنسینهای متخصص مامیتوانند در کلیه موارد ذکر شده شمارا کمک کنند.

خدمات لوله کشی آب شامل اجرا و تعمیرات لوله کشی میشود . لوله کشی آب با انواع لوله های فلزی و پلیمری صورت میگیرد . درگذشته برای لوله کشی آب بیشتر از لوله اتصالات فلزی استفاده میشد اما در 20 سال گذشته با ظهور لوله اتصالات پلیمری استفاده از این نوع لوله ها گسترش پیدا کرد .

لوله های پلیمری برای آب به صورت تک لایه , سه لایه و پنج لایه تولید و با استفاده از اتصالات فلزی یا پلیمری یا ترکیبی نصب میشود .

لوله های تک لایه بیشتر از جنس لوله های تک لایه پلی پروپیلن یالوله اتصالات پلی اتیلن هستندن که البته در ساختمانهای مسکونی بیشتر از لوله کشی و اتصالات پلی پروپلین یا لوله های سبز و سفید استفاده شده و لوله کشی پلی اتیلن ویژه آبرسانی و آبیاری قطره ای میباشد .

لوله کشی تک لایه پلاستیکی لوله هایی هستند که با استفاده از دستگاه جوش یا اتو لوله کشی به اتصالات مربوطه وصل میشوند .

این نوع لوله کشی برای استفاده ازبرخی لوله های سه لایه یا کامپوزیت یا فویل دار نیز استفاده میشوند .

لوله های پنج لایه اما طرز اتصالی و اجرای متفاوتی دارند و اتصالات استفاده برای نصب آنها بیشتر از جنس برنج و حلقه ای استیل میباشند .

این نوع خدمات لوله کشی شمال تهران بیشتر برای لوله کشی شوفاژ و سیستمهای گرمایش ساختمان استفاده میشود .

البته برای لوله کشی آب وبخصوص لوله کشی آبگرم نیز بخاطر مقاومت بالای آنها که حدود 90 درجه سیلسیوس میباشند نیز خیلی کارایی مثبتی دارند اما بدلیل قیمت نسبتا بالای آن بیشتر سازندگان سعی میکنند از لوله های تک لایه استفاده کنند .

لوله های پنج لایه دونوع اتصال دارند : پرسی وکوپلی لوله کشی اینگونه لوله ها در ساختمانهای نوساز با اتصالات پرسی که دستگاه مخصوصی دارند انجام میشود .

اتصالات پرسی کمی ارزان قیمتتر از اتصالات کوپلی هستند. اتصالات کوپلی کمی سنگینتر و گرانقیمت از اتصالات پرسی بوده در طول مدت عمر بالایی دارند.

لوله کشی فاضلاب شمال تهران

لوله کشی فاضلاب درچندسال گذشته تغییرات متفاوتی کرده و با ظهور پلیمرها در این عرصه نیز تحولاتی شگرف پیش آمده است .

لوله کشی فاضلاب شمال تهران در گذشته با لوله اتصالات چدنی و پس از مدتی با لوله اتصالات پلیکا یا PVC انجام میشد اما با ظهور لوله اتصالات پوش فیت و پلی اتیلن تاحد زیادی لوله کشی فاضلاب با لوله اتصالات چدن کاهش پیدا کرده و تقریبا میتوان گفت بطور عمده لوله کشی فاضلاب با لوله اتصالات پوش فیت و پلیکا انجام میشود .

بیشتر موارد تعمیراتی در لوله کشی فاضلاب مربوط به خرابی کفشورها و نشتی از سرسیفون ها میباشند که به دلایل زیادی از جمله نقص در لوله کشی اولیه یا خرابی سراتصالات در اثر نشستهای زمین و افت کف سرویس بهداشتی یا آشپزخانه و به تبع آن جدا شدن لوله از اتصال است .

برخی مواقع نیز عدم شیب بندی مناسب در لوله کشی موجب میشود آب به درون کفشور یا سیفون پس زده شود و شما مجبور به تعمیر قیمت مربوطه شوید .

لوله کشی فاضلاب بخاطر اینکه در کف قرار دارد خیلی حساس است و تعمیرات آنها موجب تخریب عایق کاری مکان مربوطه میشود .

به همین دلیل بهترست در هنگام اجرا و تعمیرات لوله کشی حداکثر دقت در کار صورت گیرد و در آخر تست شود تا پس از پوشاندن و مفروش کردن سرویس بهداشتی , آشپزخانه یا سایراماکن خرابی کار باعث تحمیل هزینه های تخریب و بازسازی مجدد نگردد .

نصب شیر شمال تهران

نصب شیر هرچند که کار ساده ای بنظر میرسد اما همانند مابقی کارهای فنی اصولی دارد که اگر رعایت نشود و از متریال درجه یک استفاده نکنیم ممکن است دردسرهای زیادی گریبانگیر ما شود .

شکستگی شیرها داخل دنده دیوار یکی از این موارد است که به جرات میتوان ادعا کرد شاید در تهران روزی چندین مورد اتفاق بیفتد . جنس بد شیرالات که ممکن است از سرب بوده بیشترین علل این قضیه میباشد . البته این مشکل برای لوله کشها هم پیش خواهد آمد اما آنها میتوانند چگونه باآن مواجه شوند .

خرابی , تعمیر و تعویض شلنگ شیر اهرمی نیز از مشکلاتی عدیده است که برای شیرالات ساختمانی اتفاق میفتد .

تعمیر شوفاژخانه شمال تهران

نصب و تعمیر شوفاژخانه شمال تهران یکی دیگر ازتخصصی ترین مباحثی است که درزمینه تاسیسات ساختمان به مهارت وتجربه بالایی نیاز دارد .

تعمیر مشعل , جوشکاری موتورخانه , تعویض منبع و عیب یابی شوفاژخانه از عمده مسایلی است که که یک شوفاژکار مجرب باید به آنها تسلط کافی وافی داشته باشد.

 

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *