خدمات تاسیساتی لوله کشی پاسداران آب گاز فاضلاب شوفاژ

خدمات تاسیساتی لوله کشی پاسداران آب گاز فاضلاب شوفاژ

لوله کشی پاسداران

اجرا و تعمیر تاسیسات و لوله کشی پاسداران

تلفن : 22533080-09122437371 

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , فاضلاب, پکیج و رادیاتور شوفاژ, اجرا و خرده کاری لوله کشی گاز خانگی, نصب, راه اندازی, سرویس, عیب یابی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ و پکیج دیواری

نصب و تعمیر شیرالات روکار و توکار و تجهیزات سرویس بهداشتی, نصب و تعمیر رادیاتور شوفاژ, رفع نشتی و هواگیری شوفاژ, پکیج و آبگرمکن گازی, نصب و تعمیر توالت فرنگی , روشویی و لوازم بهداشتی, نصب و رفع نشتی سیفون ظرفشویی و روشویی, رفع نشتی لوله و شیرالات منزل, تشخیص ترکیدگی لوله و لوله بازکنی با دستگاه, رفع گرفتگی و لوله بازکنی با دستگاه فنر و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی پاسداران و محدوده, کلی و جزیی , شبانه روزی و بدون تعطیلی

خدمات لوله کشی ساختمان تهران با بیش از بیست سال سابقه در زمینه اجرا,تعمیرات و خدمات لوله کشی ساختمان و تاسیساتی موتورخانه و شوفاژ در خدمات شما شهروندان گرامی در محدوده خیابان پاسداران,خیابان دولت ,بلوار کاوه , اختیاریه , یخچال,میدان نوبنیاد ,دروس ,حجت سوری,خیابان هدایت ,ضرابخانه ,گلی نبی  و محدوده اطراف میباشد.

تاسیساتی لوله کشی پاسداران

خدمات لوله کشی پاسداران

اجرا , بازسازی و تعمیر لوله کشی فاضلاب, آب, پکیج, رادیاتور شوفاژ, گاز , موتورخانه و آتش نشانی, لوله کشی آب ,تعمیرات لوله کشی آب, تغییرات و بازسازی لوله کشی آب, انشعاب گیری,لوله کشی آب روکار, لوله کشی آب توکار, لوله کشی آب سردوگرم.

لوله کشی آب مصرفی با لوله های پنج لایه, لوله کشی با لوله های تک لایه و لوله های فلزی, لوله کشی شوفاژ,تعمیرات لوله کشی شوفاژ, اصلاح,تغییر و نوسازی لوله کشی پکیج و شوفاژ, لوله کشی شوفاژ روکار, لوله کشی شوفاژ توکار. عیب یابی و رفع نشتی لوله و شیرالات آب و شوفاژ.

لوله کشی فاضلاب, تعمیرات لوله کشی فاضلاب, لوله کشی پلیکا, لوله کشی پوش فیت, لوله کشی فاضلاب شهری و خانگی, تعویض لوله چدنی, رفع نشتی و تبدیل چدن به پلیکا و پوش فیت.اجرای لوله کشی فاضلاب با بهترین برند لوله فاضلاب در ایران.

تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نم و نشت آب, مناسب ترین قیمت لوله بازکنی تهران ,عیب یابی و رفع عیب سیستم لوله کشی ساختمان.

لوله کشی گاز پاسداران

اجرا و تعمیر لوله کشی گاز, اصلاح و تغییرات کلی و جزیی لوله کشی گاز, انشعابات لوله کشی گاز, نصب شیرالات گاز, کور کردن و جمع آوری لوله های گاز بلا استفاده روشنایی و شومینه, تفکیک کنتور گاز, تغییر جهت و مسیر لوله کشی گاز آشپزخانه و پکیج , انشعاب گیری از لوله های ساختمان با روش جوشکاری لوله گاز به صورت استاندارد.

اجرا و تعمیرات لوله کشی پاسداران
خدمات لوله کشی پاسداران

تعمیر موتورخانه شوفاژ پاسداران

طراحی, اجرا, سرویس, عیب یابی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ , پکیج و رادیاتور شوفاژ.

عیب یابی , سرویس و تعمیر موتورخانه, تنظیم مشعل,تعمیر مشعل,نصب مشعل گازی

تعمیر دیگ شوفاژ و رفع نشت پره, سرویس موتورخانه,راه اندازی موتورخانه, نصب دیگ,تعویض دیگ شوفاژ

نصب و تعویض منبع دوجداره و کویل دار موتورخانه, نصب و تعویض مبدل حرارتی شوفاژ, تعمیر و تعویض پمپ شوفاژ, لوله کشی, نصب و تعویض منبع انبساط تعمیرات لوله کشی موتورخانه و لوله کشی کلکتور شوفاژ.

عایق کاری لوله کشی  , موتورخانه و تاسیسات ساختمان, نصب و تعمیرات پمپ آب ساختمان تعویض و بادکردن منبع تحت فشار

نصب شیرالات پاسداران

نصب و تعمیر شیرآلات بهداشتی-ساختمانی, نصب و تعمیرات فلاش تانک روکار و توکار, نصب و جابجایی روشویی کابینتی و معمولی, نصب و تعمیر توالت فرنگی روکار و توکار وال هنگ. نصب و تعمیرات شیرآلات منزل, تعویض شلنگ, مغزی, علم و دیگر قطعات شیرالات ایرانی و خارجی.

نصب لوازم بهداشتی و اکسسوری, نصب دستگاه تصفیه آب خانگی, نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی وساید.

نصب و تعمیرات رادیاتور شوفاژ پاسداران

نصب انواع رادیاتور شوفاژ پره ای و پنلی, هواگیری, سرویس و تعمیر رادیاتور شوفاژ, اضافه کردن و حذف پره رادیاتور و نصب رادیاتور حوله ای حمام, رفع نشتی و تعویض شیر بالا و پایین رادیاتور شوفاژ.

سرویس کولر پاسداران

نصب ,تعمیر و سرویس کولر آبی, شستشو, راه اندازی و تعویض پوشال کولر آبی

نصب و تعویض موتور کولر,پمپ کولر,برزنت کولر

سرویس و راه اندازی کولر گازی اسپلیت.

نصب پکیج شوفاژ دیواری , نصب آبگرمکن و لوازم گازسوز منزل

خدمات لوله کشی پاسداران با کادری مجرب در زمینه تمام امور تاسیساتی در شمال تهران در خدمت شما شهروندان گرام میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره,اجرا

برآورد و تعمیرات تاسیسات و لوله کشی پاسداران با ما تماس بگیرید. تا در حد امکان در خدمت شما عزیزان باشیم.

نصب شیر پاسداران

نصب شیر آب با توجه به مدلها و نوع لوله کشی انجام شده متفاوت میباشد. شیر هایی که فقط تکی هستند و منحصرا آب سرد و گرما را انتقال میدهند معمولا دارای یک ورودی و یک خروجی هستند.

ورودی این نوع شیرها از سایز 1/2 تا قطر 2 اینچ میباشند,که بسته به کاربرد و مصرف تغییر سایز میدهند. شیر پیسوار , شیر لباسشویی , شیر یخچال و دیگر شیرهای خانگی دارای ورودی 2 یا 1/2 اینچ هستند.

خروجی این نوع شیرهای خانگی بسته به شیلنگ یا مصرف آنها متفاوت میباشد . شیرهای فلکه و قطع کن شبکه ممکن است تا 2 اینچ هم افزایش قطر داشته باشند اما در ساختمانهای معمولی 1/2, 3/4 و یک اینچ هستند .

این نوع شیرها در ورودی واحدهای آپارتمانی برای قطع و وصل کردن آب آپارتمان نصب میشوند. شیرهای مخلوط دارای دو ورودی و یک خروجی هستند. به عنوان مثال شیر دوش به دیوار نصب میشود.

دو ورودی سایز 3/4 اینچ داشته که به لنگی یا اتصال با همان سایز در دیوار نصب میشود. شیر آفتابه ای هم به همین صورت نصب میشود. اما شیر روشویی و ظرفشویی معمولا به وسیله شیلنگ پیسوار به شیر پیسوال گرم و سرد متصل شده و اصطلاحا شیر توکاسه یا تک پایه نامیده میشوند.

تاسیساتی پاسداران

کم شدن فشار آب و نصب پمپ

یکی از مهم ترین قسمت های تاسیسات ساختمان, سیستم آبرسانی است. اصولا فشار آب در یک ساختمان بایستی در تمام شیرالات ساختمان یکسان باشد, اما به دلیل کاهش فشار آب شهری در شهرهای بزرگ از جمله تهران و از طرفی افزایش تعداد طبقات ساختمانها نسبت به سال های قبل, اغلب ساختمانهای کوچک و بزرگ با معضل افت فشار اب مواجه هستند.

در صورتیکه لوله کشی آب ساختمان قدیمی باشد, می توان با استفاده از تعویض و نوسازی لوله کشی آب تا حد زیادی این مشکل را رفع نمود, اما اگر لوله کشی مشکلی نداشته باشد, بایستی نسبت به نصب پمپ آب اقدام کرد. احتمالا در برخی مناطق تهران و به خصوص در فصل تابستان کم شدن فشار آب موجب شود, که مالک یا مالکین مجبور به نصب پمپ آب تحت فشار شوند. جهت کارشناسی و مشاره با خدمات تاسیساتی لوله کشی پاسداران تماس بگیرید.

برای نصب پمپ تحت فشار آب بایستی محاسبات اولیه صورت گرفته و سپس اقدام به تهیه و نصب پمپ کرد. ارتفاع  و سطح زیربنا و مصرف از فاکتورهای مهم در انتخاب پمپ تحت فشار ساختمان است. در حال حاضر و بر طبق قوانین اداره آب هر ساختمان بایستی یک مخزن ذخیره آب داشته باشد تا بتواند پمپ آب را به آن متصل کند. محل نصب پمپ, قدرت و نوع پمپ و سایر تجهیزات در کنار انتخاب انشعابات لوله کشی از جمله موارد مهم محسوب میشود.

شرکت خدمات تاسیساتی تهران پایپر با خدمات پمپ در پاسداران این محاسبات را برای شما انجام داده و یک برآورد هزینه ای و قیمت خرید و نصب پمپ و تجهیزات را انجام میدهد.

تعمیر پمپ آب

برای تعمیر پمپ آب اولین قدم عیب یابی و یافتن علت خرابی پمپ آب است . جهت عیب یابی کم شدن فشار آب در کل ساختمان ، نخست با انجام یک بررسی اجمالی از عدم وجود نشتی و انسداد در پمپ و لوله ها اطمینان حاصل کنید، سپس بوسیله یه فشار سنج میزان فشار آب در پمپ را اندازه‌گیری کنید و ارقام بدست آمده را با جدول دفترچه پمپ قیاس کنید. به طور کلی غیر از نشتی های رایج در اتصالات و منبع پمپ, افت فشار آب ساختمان یکی از نشانه های نقص در عملکرد پمپ آب است.
پس از اندازه گیری با فشارسنج دقیق و یادداشت میزان افت فشارهای آنرمال، محل مانومتر را عوض کرده و تلاش نموده با کمک آن محل و علت این افت فشارها را پیدا کنید، و درنهایت با توجه به علل مذکور در پایین ،اقدام به تعویض، رفع ,  تعمیر و یا سرویس لوازم مورد نظر کنید.

نوسانات برق ساختمان , نقص کلید , خازن و فیوز پمپ آب , سوراخ شدن تیوب منبع تحت فشار , از کار افتادن الکترو موتور پمپ و خرابی کلید اتوماتیک پمپ از دلایل اصلی خرابیهای پمپ میباشد.

اگر منبع ذخیره آب داشته باشید باید بررسی شود که آب کافی در مخزن وجود داشته و اینکه گرفتگی لوله آب در مسیر وجود نداشته باشد. در ضمن خرابی فلوتر منبع آب نیز در برخی مواقع ممکن است سبب عدم ورود آب به منبع ذخیره یا سرریز شدن آب آن شود.

خراب شدن شیر یکطرفه و حتی شیر فلکه های پمپ نیز یکی از موارد است که بایستی به آن توجه نمود.

نشتی از لوازم مختلف پمپ آب نیز در صورت مشاهده بایستی به سرعت رفع شود.

اکثرا صدای ناهنجار پمپ میتواند در اثر مواردی مانند عدم نصب درست و مقاوم در محل قرار گرفتن پمپ، خرابی بلبرینگها و یا پروانه پمپ باشد.

نصب و تعمیر توالت فرنگی پاسداران

از آنجا که نصب استاندارد میتواند باعث جلوگیری از بخشی از خرابی و ایرادات توالت فرنگی شود بایستی هنگام نصب به رعایت جزییات دقت نمود. در کنار این نکات استفاده از لوازم نصب مرغوب و مناسب نیز مهم تلقی میشود. برای نصب توالت فرنگی 2 قسمت لوله کشی آب و فاضلاب مهم بوده که البته در بخش لوله کشی آب خیلی مشکلات رخ نمیدهد و لوله خروجی فاضلاب فرنگی مهمترین بخش از آماده سازی برای نصب فرنگی است. در مناطقی چون منطقه پاسداران که نصب وال هنگ یا توالت فرنگی توکار نیز رایج است, علاوه بر لوله فاضلاب پیش بینی لازم برای نصب استراکچر نیز لازم به نظر میرسد.

در هنگام هر دو نوع فرنگی , آب بندی لوله و اتصالات مهمترین کار است . هر چند که نصب و تعمیر توالت فرنگی روکار نیز قلق های خاصی دارد , اما نصب توالت فرنگی وال هنگ به مهارت و تجربه بیشتری نیاز دارد.

در بخش تعمیرات فرنگی توکار یا روکار نیز عیب یابی و تجربه تشخیص ایراد گام نخست و اصلی است . گرفتگی فرنگی , مشکل تخلیه , نبودن آب کافی در مخزن و انتقال به کاسه از مهمترین عوامل خرابی فرنگی هاست.

تعمیر پکیج پاسداران

رسوب زدایی و شستشوی مبدل پکیج دیواری , سرویس تعویض و تعمیر قطعات پکیج,,سرویس راه اندازی زمستانی و تابستانی پکیج دیواری کلیه پکیج های ایرانی و اروپایی

نمایندگی تعمیر پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور , بوتان , ایساتیس , ,گلدیران,  لورچ , ایمرگاس , بوش , پکیج دیواری وایلان, پکیج  گرم ایران, , پرلا, پارما, آریستون, ایساتیس ,  شوفاژ کار ,  تاچی , ایرفو , آماتیس , استانبول و سایر برندهای پکیج شوفاژ, تعویض و تعمیر برد, شلنگ و شیر , شیرسراهی , مبدل و دیگر لوازم معیوب پکیج.

درصورت هرگونه سوال و بازدیدی شما میتوانید با خدمات تاسیساتی لوله کشی پاسداران تماس گرفته و از نظرات کارشناسان ما بهرمند شوید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (5)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *