تاسیساتی لوله کشی نارمک شوفاژ شیرالات

تاسیساتی لوله کشی نارمک شوفاژ شیرالات

لوله کشی نارمک

خدمات تاسیسات لوله کشی نارمک

اجرا , نصب و تعمیرات تاسیسات , موتورخانه شوفاژ و شیرالات

تلفن : 09122437371 – 22533080 شبانه روزی کلی جزیی

اجرا و تعمیرات کلی و جزیی لوله کشی ساختمان آب , گاز , شوفاژ , فاضلاب, نصب , راه اندازی , تعمیر و سرویس موتورخانه شوفاژ, اجرا و تعمیرات لوله کشی تک لایه , پنج لایه و فلزی, نصب راه اندازی و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری, نصب و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی ساختمان , کولر, نصب و تعمیر توالت فرنگی , وال هنگ و فلاش تانک, نصب و تعمیر پمپ آب ساختمان و لوازم تاسیساتی, خدمات سرمایشی – گرمایشی و وسایل خانگی منزل.

در اجرا و تعمیرات تاسیسات و لوله کشی ساختمان در کنار استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب, انتخاب صحیح روش اجرا و  وسایل تاسیساتی بسیار مهم است. به همین دلیل محول کردن امور تاسیساتی به مجریان و تاسیسات کاران خبره در هر زمینه تخصصی رشته تاسیسات در دستور کار ما در تهران پایپر قرار دارد.

تاسیساتی لوله کشی نارمک

خدمات تاسیساتی نارمک

برای درخواست سرویس و خدمات , قیمت و کسب اطلاعاتبیشتر با ما تماس بگیرید. کلی جزیی , شبانه روزی , فوری, ارایه خدمات تاسیسات و لوله کشی نارمک , سی متری آیت , میدان هفت حوض ( نبوت) بلوار جانبازان (گلبرگ شرقی غربی) میدان امامت , وثوق, چهارراه تلفنخانه دردشت , میدان شقایق , سامان, فرجام,میدان صد نارمک,چهار راه سر سبز شهید ثانی (46 متری نارمک) ,مداین , مهر ,مدنی ,هلال احمر , پارک فدک,سمنگان,چمن , مرجان,آغمیونی,شیرمرد و محدوده اطراف.

خدمات تاسیساتی ساختمان به دو بخش لوله کشی و تاسیسات گرمایشی و سرمایش تقسیم بندی میشود. البته برخی از اجرای لوله کشی احتمالا مربوط به تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمان میشود.

لوله کشی آب و فاضلاب از جمله مواردی هستند که تقریبا در هر ساختمان مسکونی و حتی اداری, تجاری و غیره مشترک و وجود آنها لازم و ضروری است. اما با توجه به انتخاب نوع سیستم گرمایش و سرمایشی و همچنین شرایط مکانی, لوله کشی گاز, لوله کشی شوفاژ و پکیج و لوله کشی کولر گازی و اسپلیت مواردی هستند به سایر انواع لوله کشی افزوده میشوند.

خدمات لوله کشی نارمک

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سردوگرم, لوله کشی روکار و توکار آپارتمان , ساختمان و رایزر با لوله تک لایه , پنج لایه و فلزی, تعمیرات لوله کشی شوفاژ و رادیاتور, لوله کشی شوفاژ روکار و توکار لوله کامپوزیت, تک لایه و پنج لایه جوشی,پرسی و فیتینگ.

انشعاب , اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب, لوله کشی توالت , حمام , آشپزخانه , فرنگی و اتصال به فاضلاب شهری. لوله کشی پلیکا, پوش فیت, چدن و پلی اتیلن, تعویض و تبدیل لوله کشی چدن به پی وی سی و پوش فیت.

تشخیص ترکیدگی لوله, پیدا کردن و رفع نم, ترمیم و تعمیرات مربوطه, لوله بازکنی و رفع گرفتگی, تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی از صفر تا صد, تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و بنایی مربوطه

لوله کشی گاز نارمک

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز, تغییرات کلی و جزیی گازکشی, جوشکاری لوله گاز آشپزخانه,پکیج , آبگرمکن و لوازم گاسوز, کور کردن لوله گاز بلااستفاده روشنایی و شومینه, جابجایی لوله گاز کنتور, اصلاح مسیر لوله کشی گاز ساختمان و آپارتمان.

تعمیر شوفاژ نارمک

تعمیر شوفاژ نارمک یکی از خدمات تاسیساتی لوله کشی پرتقاضا در نارمک است. کلیه سرویس ها و خدمات نصب, هواگیری و تعمیر رادیاتور شوفاژ, سرویس , عیب یابی و تعمیرات پکیج و راه اندازی و تعمیر موتورخانه شوفاژ مرکزی میشود.

هر یک از خدمات فوق را میتوان یک رسته تخصصی از خدمات تاسیساتی دانست و یک سرویس کار شوفاژ بایستی به یک یا چند مورد از موارد فوق تسلط داشته باشد. اما به طور کلی سیستم سرویس و تعمیرات پکیج با موتورخانه کمی متفاوت است.

تعمیر موتورخانه نارمک

اجرا تعمیر تاسیسات موتورخانه شوفاژ, بازسازی,  نوسازی و سرویس موتورخانه شوفاژ, تنظیم و تعمیر مشعل گازی , اتمسفر, ایران رادیاتور, اخگر و برندهای دیگر

تعمیر و نصب دیگ شوفاژ  – چدنی و فولادی, تعویض پره های مستعمل و خراب دیگ و جایگزینی با پره های نو.

نصب , تعمیر و تعویض پمپ سیرکوله شوفاژ , آبگرم , منبع, نصب , تعویض و تعمیر منبع دوجداره , کویلدار, مبدل حرارتی , شستشوی مبدل و منبع کویل دار

تعمیر کلکتور موتورخانه , جوشکاری و لوله کشی شوفاژخانه, نصب و تعمیر شیرفلکه و لرزه گیر های موتورخانه

نصب , تعویض منبع انبساط پشت بام, لوله کشی رفت و برگشت  منبع انبساط, نصب و تعمیر پمپهای تحت فشار خانگی ساختمان, لوله کشی منبع و مخزن ذخیره آب ساختمان

نصب شیرالات نارمک

نصب و تعمیرات شیرالات بهداشتی , اهرمی , کلاسیک دوش حمام , سینک ظرفشویی,دستشویی,توالت ایرانی و فرنگی

نصب و تعمیرات توالت فرنگی روکار و توکار وال هنگ, فلاش تانک روکار و توکار , نصب بیده , نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

نصب , تعمیر و آب بندی رادیاتور شوفاژ, اضافه کردن پره رادیاتور, نصب رادیاتور ایران , بوتان, پنلی و حوله خشک کن حمام

نصب روشویی کابینتی , نصب لوازم سرویس بهداشتی, فول ست و آیینه باکس,

نصب , سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی, نصب پکیج , آبگرمکن , لوله کشی پکیج و آبگرمکن, نصب بخاری , اجاق و لوازم گاز سوز.

نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی, ماشین ظرفشویی و یخچال ساید و کلیه خدمات تاسیساتی , جوشکاری لوله کشی نارمک , برقکاری , ایزوگام و ساختمانی در محدوده شرق تهران.

خدمات لوله کشی هفت حوض

به طور کلی در ساختمانهای مسکونی چهار نوع لوله وجود دارد.

1-لوله کشی آب سرد یا سرد و گرم بهداشتی

برای مصارف شستشو ,شرب و استحمام مانند لوله کشی آب شیرهای مخلوط سردوگرم

2-لوله کشی فاضلاب برای دفع آبهای حاصل از شستشو و سرویسهای بهداشتی

و آبهای حاصل از بارندگی و هدایت آنها به چاه یا فاضلاب شهری اگو مانند لوله کشی چاه توالت و کفشوی آشپزخانه و روشویی

3- لوله کشی های مربوط به سیستمهای حرارتی و برودتی مانند لوله کشی رادیاتور , لوله کشی کولرگازی و لوله کشی داکت اسپلیت . البته در برخی منازل این قسمت سوم ممکن است وجود نداشته باشد و برای گرمایش ممکن است از سیستم سنتی بخاری و شومینه استفاده شود.

4- لوله کشی گازخانگی که امروزه در بیشتر مناطق ایران انجام شده است. شرکت خدمات لوله کشی تهران پایپر در تمام نقاط تهران با لوله کشهایی ماهر در تمام زمینه های فوق در زمینه اجرا و تعمیرات لوله کشی و لوازم تاسیساتی و بهداشتی با بیش از بیست سال تجربه در زمینه خدمات اینترنتی و آنلاین شبانه روزی تاسیساتی به ارایه سرویس و خدمات میپردازد . امیدواریم که توانسته باشیم با خدمات تاسیساتی لوله کشی نارمک رضایت تمام مشتریان خود را جلب کرده باشیم.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *