خدمات تاسیساتی لوله کشی جردن

خدمات تاسیساتی لوله کشی جردن

خدمات تاسیساتی لوله کشی جردن آفریقا

خدمات تاسیساتی و لوله کشی جردن بدون تعطیلی

نصب, سرویس, عیب یابی و تعمیر تاسیسات و لوله کشی ساختمان

تلفن : 09122437371-22533080 شبانه روزی

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم, فاضلاب , گاز خانگی و تجاری , پکیج و رادیاتور, موتورخانه و پمپ, استخر و گرمایش از کف, آتش نشانی ساختمان. عیب یابی و رفع عیب تاسیسات گرمایشی , سرمایشی و لوله کشی ساختمان در جردن.

راه اندازی, سرویس و تعمیر موتورخانه شوفاژ , پکیج و رادیاتور و کولرهای آبی و گازی اسپلیت, نصب و تعمیر شیرالات روکار وتوکار, توالت فرنگی, روشویی,فلاش تانک, وال هنگ, رادیاتور شوفاژ, رفع نشتی و هواگیری شوفاژ, نصب و تعمیر لوازم بهداشتی, رفع گرفتگی و لوله بازکنی, رفع نم و تعمیرات و بازسازی سرویس بهداشتی و کلیه خدمات ساختمانی برقی تاسیساتی و لوله کشی در جردن آفریقا و محدوده اطراف.

مزایای استفاده از خدمات تاسیساتی لوله کشی جردن با تهران پایپر

  • ارایه خدمات فوری و 24 ساعته با استفاده از نیروهای حاضر در منطقه
  • استفاده از نصاب, سرویس کار, مجری و تعمیرکار هر زمینه تاسیساتی به صورت تخصصی
  • محاسبه هزینه و قیمت خدمات طبق تعرفه های عرف با دستمزد مناسب
  • ارایه خدمات کارشناسی, مشاوره تلفنی-تصویری- حضوری و عیب یابی تخصصی
  • گستردگی در ارایه کلیه خدمات تاسیساتی, ساختمانی, برقکاری و لوله کشی ساختمان
  • ارایه خدمات از کلیه کارهای ریز تا درشت تاسیساتی منزل
  • ضمانت فنی خدمات ارایه شده توسط تهران پایپر

تاسیساتی لوله کشی جردنخدمات تاسیساتی جردن

خدمات تاسیسات ساختمان مشتمل بر تاسیسات مکانیکی و الکتریکی میشود. خدمات برقکاری شامل اجرا و تعمیرات سیم کشی, نصب تجهیزات و لوازم برقی , عیب یابی و تعمیر سیم کشی میشود. این رشته تخصصی بوده و یک برقکار ممکن است در زمینه اجرای سیم کشی ساختمان , تعمیر برق ساختمان و یا هر دو تبحر داشته باشد.

بخش دیگری از خدمات ساختمان شامل اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان, نصب و راه اندازی سیستم های حرارتی و برودتی میشود. تمامی این خدمات تاسیساتی لوله کشی در جردن توسط تیم مجرب تهران پایپر به صورت شبانه روزی ارایه میگردد.

اجرا و تعمیرات لوله کشی جردن

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی, لوله کشی فاضلاب, لوله کشی پکیج و رادیاتور شوفاژ و لوله کشی گاز خانگی, در کنار اجرای لوله کشی آتش نشانی, گرمایش از کف و استخر خانگی از خدمات ما هستند.

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب به چندین شکل گوناگون صورت میگیرد. بازسازی لوله کشی, اجرای مقطعی و تعمیرات جزیی از جمله خدمات لوله کشی در جردن هستند.

از جمله خدمات پرتقاضا در تعمیرات لوله کشی آب, عیب یابی و تشخیص ترکیدگی و نم موجود در برخی از قسمت های ساختمان است, که معمولا به صورت تخصصی توسط افراد مجرب و با دستگاه نشت یاب و تجربه کارشناس لوله کشی انجام میشود. هر چند که ممکن است در برخی مواقع نتوان دقیقا نقطه خرابی لوله کشی را تعیین کرد و بسیاری از موارد منجر به تخریب و کنده کاری قسمتهایی از ساختمان یا آپارتمان میشود.

حتی در بعضی نشتی ها, تمایز نشتی بین خرابی لوله کشی آب, شوفاژ یا فاضلاب نیز کاری مشکلی به نظر میرسد. بعضا دیده شده که هیچ خرابی در لوله کشی وجود نداشته و نفوذ آب به لایه های زیرین سقف و دیوار به دلیل خرابی عایق سرویس بهداشتی حمام توالت و آشپزخانه و یا موارد دیگری نظیر نشتی از پشت شیرالات یا تجهیزات سرویس بهداشتی باشد.

براورد هزینه اجرای لوله کشی نسبت به تعمیرات کار راحتی تری است. کار اجرای لوله کشی با یک توضیحات یکی دو دقیقه ای کاملا شرح داده شده و به آسانی قابلیت قیمت گذاری دارد, حال آنکه به دلیل نامشخص بودن میزان و نوع تعمیرات, در این موارد نمیتوان قیمت مشخصی داد و طرفین بایستی مقطعی و تقریبی به توافق قیمت برسند.

این مساله در لوله کشی فاضلاب خود را بیشتر نشان میدهد و یکی از پیچیده ترین موارد قیمت گذاری در کار تاسیساتی لوله کشی را میتوان تعمیرات لوله فاضلاب دانست. بازدید از محل میتواند باعث شود کار تخمین قیمت, برای لوله کش و تعمیرکار آسان تر شود.

خرده کاری لوله کشی جردن

خرده کاری های لوله کشی نظیر رفع نشتی سیفون ظرفشویی و روشویی, تعویض و تعمیر شیرالات بهداشتی, تعمیر شیرفلکه ورودی واحد,نصب شیرالات ولوازم بهداشتی, نصب ماشین لباسشویی, ظرفشویی , یخچال در  بخش شیرالات و شلنگهای آنها, تعمیر شیر پیسوار و شلنگ های زیر ظرفشویی و روشویی, تعمیرات توالت فرنگی و فلاش تانک از جمله پر تقاضا ترین کارهای خرده کاری در خدمات تاسیساتی لوله کشی جردن محسوب میشود.

لوله کشی گاز جردن

از جمله خدمات خاص در ساختمان اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز است. در بخش اجرایی معمولا لوله کشی گاز در هنگام ساخت بنا انجام شده است. اما در برخی موارد مانند تغییر دکوراسیون آشپزخانه, کور کردن لوله گاز شومینه یا روشنایی, افزودن انشعاب برای لوازم گازسوز, لوله کشی گاز برای اماکن تجاری و اداری مانند رستوران ها, جابجایی کنتور از جمله مواردی هستند که در لوله کشی گاز جردن مورد تقاضا هستند.

رفع گرفتگی لوله جردن

رفع گرفتگی لوله ها به دلیل ته نشین شدن املاح و رسوبات در لوله های ساختمان یکی از مسایل مهم در خدمات تاسیساتی لوله کشی جردن است. موارد لوله بازکنی بیشتر در لوله های فاضلاب رخ میدهد. گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی, بالا زدن آب از کفشور حمام و آشپزخانه, بالا آمدن اب و کف از سینک ظرفشویی و در موارد گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ و مشاعات در زمینه لوله بازکنی در جردن باعث نیاز به خدمات تاسیساتی لوله کشی در جردن میشود.

لوله کشی فاضلاب جردن

لوله کشی فاضلاب یکی از مشکل ترین کارهای تاسیساتی و لوله کشی محسوب میشود. شیب بندی و تعیین مسیر در اجرای لوله کشی فاضلاب تبحر زیادی نیاز داشته و سخت تر از اجرا کار تعمیرات لوله کشی فاضلاب است. بعد از تشخیص نشتی های فاضلابی دو روش برای تعمیر لوله کشی فاضلاب وجود دارد. تعویض لوله یا اتصالات مورد نظر یا آب بندی محل نشت توسط چسب های مخصوصی نظیر چسب میلپوکس و تارگت.

تعویض قطعات لوله فاضلاب به دلیل عدم دسترسی و امکان نداشتن تخریب ساختمان دستگیرترین کار در لوله کشی به حساب می آید. استفاده از اتصالاتی نظیر کمربندی و کلاج لوله کشی فاضلاب برای تعمیرات لوله فاضلاب میتواند راهگشای تعمیرات لوله فاضلاب باشد.

اتصال به فاضلاب شهری نیز از جمله مواردی است که توسط افراد خاصی در این حرفه انجام میشود.

اگر جنس لوله از نوع چدنی باشد کار تعمیرات لوله فاضلاب بسیار مشکل است. برش یا جدا کردن اتصالات و لوله فاضلاب در لوله کشی های زیرسقفی به انرژی زیادی نیاز داشته و آلودگی زیادی هم دارد.

تعمیر شوفاژ جردن

تعمیر شوفاژ یک کلمه کلی بوده و شامل تعمیر موتورخانه مرکزی, تعمیر پکیج و رادیاتور میشود. هر یک از موارد فوق نیاز به متخصص های کاربلد هستند که احتمالا با هم تفاوت های دارند. معمولا تعمیرکار موتورخانه به کار تعمیر پکیج آشنا نبوده و برای تعمیرات پکیج بایستی به دنبال  متخصص آن باشیم. البته هستند کسانی که هر دو رشته را کار کرده اند.

اما معمولا در ابتدای فصل سرما منظور از سرویس و تعمیر شوفاژ, هواگیری و گرم کردن رادیاتورهای شوفاژ و در صورت نیاز عیب یابی و تعمیرات موتورخانه و پکیج است.

نصب رادیاتور و فن کویل, رفع نشتی رادیاتور و شیر بالا و پایین شوفاژ, راه اندازی گرمایش از کف, حذف و اضافه کردن پره رادیاتور در کنار لوله کشی پکیج و شوفاژ از جمله موارد اجرایی در خدمات تاسیساتی لوله کشی جردن هستند.

تعمیر موتورخانه جردن

به طور معمول در سرویس موتورخانه بررسی عملکرد مشعل, تنظیم درجه حرارت دیگ و پمپ, در صورت نیاز راه اندازی و سرویس پمپ شوفاژ, تعویض واسطه پمپ شوفاژ, باز و بسته کردن شیر فلکه ها در زمستانی و تابستانی کردن موتورخانه, جوشکاری منبع موتورخانه و در صورت خرابی سرویس و تعمیر مشعل کار یک سرویس کار موتورخانه است.

اما اگر موتورخانه خرابی بیش از موارد فوق داشته باشد, نیاز به تعویض منبع موتورخانه, تعویض دیگ یا پره های دیگ, تعمیر و تعویض پمپ سیرکولاتور, تعمیر و جوشکاری لوله کشی و کلکتور موتورخانه از موارد دیگر است.

تعمیر پکیج جردن

پکیج یک موتورخانه کوچک است که در  فضای کوچک جمع آوری شده است. پکیج دیواری دو عملکرد گرم کردن رادیاتور و تولید آب گرم مصرفی دارد. نشتی از پکیج و خرابی یکی از دو عملکرد فوق یا از کار افتادن و خاموش شدن پکیج از خرابی های کلی پکیج محسوب میشوند.

نشتی از پکیج بیشتر به دلیل خارج شدن آب بندی شیرالات و شیلنگ های پکیج اتفاق افتاده و به ندرت خرابی قطعات داخلی پکیج اتفاق میفتد. رسوب گرفتن مبدل پکیج هم هر دو تا سه سال یکبار باعث اختلال در عملکرد پکیج به خصوص در تولید آب گرم مصرفی میشود.

گرم نشدن رادیاتورها نیز ممکن است عللی مانند خرابی ان تی سی, پمپ پکیج و یا خرابی برد پکیج باشد. تعمیرات پکیج های ایرانی مانند ایران رادیاتور و بوتان به دلیل دسترسی آسان به قطعات آنها کاری راحت تر بوده و تعمیر پکیج های خارجی مشکلاتی نظیر تهیه قطعه دارد اما به طور کلی طرز کار تمامی پکیج ها یکسان است.

خراب شدن برد پکیج هم باعث از کارافتادن پکیج یا مختل شدن کارکرد پکیج میشود که بایستی تعمیر یا تعویض شود.

نصب و تعمیر شیرالات

نصب, تعویض و تعمیر شیرالات منزل از دیگر خدمات پرطرفدار است. در بسیاری از منازل همیشه شیری هست که در حال چکه است و ما به آن توجه نمیکنیم. تعمیر این شیر کاری است که دیر یا زود بایستی انجام شود, اما اگر با تاخیر انجام شود, مقدار زیادی آب شرب به هدر رفته که در این شرایط کم آبی خیلی منصفانه نیست.

از خدمات ما در زمینه شیرالات میتوان به موارد زیر اشاره کرد. نصب و تعمیر شیرالات اهرمی و پیچی ظرفشویی سینک آشپزخانه, دوش حمام,توالت ایرانی و فرنگی, نصب روشویی و شیر روشویی, تعویض کلیه شیرالات همراه با لوله کشی مربوطه, نصب و تعویض توالت فرنگی, تبدیل توالت ایرانی به فرنگی, نصب و تعویض انواع روشویی کابینتی, سنگی کمد دار و معمولی, نصب و تعویض شیرالات تجهیزات سرویس بهداشتی از جمله خدمات تاسیساتی لوله کشی جردن هستند.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (5)

  • لوله کشی فاضلاب ساختمان - خدمات لوله کشی تهران 09122437371 | خدمات لوله کشی تهران 09122437371 پاسخ

    […] لوله چدنی به انواع لوله کشی پوش فیت , پلیکا و پلی […]

    می 26, 2019 at 4:44 ب.ظ
  • احسان بهروان پاسخ

    با تشکر از اطلاعات جامع و کامل شما.
    لطفا قیمت هر متر طول لوله کشی شوفاژ تا سایز ۱ اینچ رو اعلام بفرمائید .ایا فقط لوله کشی انجام میدهید.یا مسیر لوله کشی را هم خودتون تخریب میکنید؟

    فوریه 20, 2022 at 1:26 ق.ظ
  • سعادت پاسخ

    سلام
    بازسازی لوله کشی یه موتورخانه برای ده واحد و تعویض یک منبع هزار لیتری و یه دیگه نود هزار کیلو کالری چقدر حدودا هزینه داره ؟

    فوریه 20, 2022 at 5:47 ق.ظ
    • admin پاسخ

      سلام , برای ارایه قیمت دقیق ابتدا بایستی محل بازدید شود و به دلیل نوسانات قیمت متریال در حال حاضر تعویض لوله کشی و کلکتور موتورخانه به اضافه اجرت تعویض دیگ و منبع با مشخصات بالا در حدود 12 تا 15 میلیون تومان اجرت و در حدود 50 تا 60 میلیون تومان مخارج خرید لوله اتصالات , دیگ و منبع میشود. بسته به افزایش یا کاهش میزان کار و خرید مصالح ممکن است قیمت های فوق تغییرات جزیی داشته باشند. اگر در محدوده جردن خیابان آفریقا هستید امکان بازدید از محل برای کلیه امور تاسیساتی لوله کشی وجود دارد و در صورت درخواست به صورت تلفنی کارشناسان ما به حضور خواهند رسید.

      فوریه 21, 2022 at 4:21 ب.ظ
  • احسان بهروان پاسخ

    سلام خسته نباشید .قیمت به روز هر متر لوله کشی واحد باز سازی شده برای شوفاژ و اب مصرفی چغدر هست؟ کنده کاری انجام شده و نقشه مسیرهای جدید موجود است.با تشکر

    فوریه 28, 2022 at 3:56 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *