سرویس کولر ستارخان تعمیر کولر آبی و گازی 09122437371

سرویس کولر ستارخان تعمیر کولر آبی و گازی 09122437371

سرویس کولر ستارخان

نصب , تعمیرات و سرویس کولر ستارخان

تلفن : 22533080-09122437371 کولر آبی و گازی اسپلیت

راه اندازیU سرویس و تعمیر کولر آبی و کولر گازی

عیب یابی , رفع عیب و تعمیر کولر گازی اسپلیت

لوله کشی , جابجایی و کابل کشی برق کولرگازی

شارژ گاز و وکیوم کولر گازی

سرویس و روغن کاری کولر آبی, تعمیر موتور و تعویض پمپ آب کولر , پمپ کولر, پوشال , برزنت , یاتاقان, شناور و سایر قطعات کولر

و کلیه خدمات تاسیساتی و لوله کشی ستارخان

تعمیر و سرویس کولر ستارخان

سرویس کولر آبی ستارخان

سرویس کولر آبی یک مقوله موثر در افزایش طول عمر کولر , افزایش بازدهی و توان کولر و در نتیجه آسایش بیشتر مصرف کنندگان میشود .

از این رو بهتر است هر ساله پیش از آغاز به کار کولر آبی سرویس شده و در پایان استفاده از کولر آبی آب کولر تخلیه شده و شیر ورودی آن قطع شود و در صورت امکان با یک کاور کولر آبی را بپوشانید تا از بارندگیهای پاییز و زمستان در امان بماند.

شستشو , نظافت , تنظیم , چک کردن و رفع عیب ایرادات احتمالی از اصول کار است.

سرویس کولر شادمان

اعزام نصاب , سرویس کار و تعمیرکار کولر و تاسیساتی به مناطق ستارخان , دریان نو , تهران ویلا , شیخ فضل الله نوری خیابان حبیب اللهی ,شادمان , بهبودی , باقرخان, شهر ارا , پاتریس , برق آلستوم و محدوده

تعمیر کولر ستارخان

در سرویس کولر بررسی لوازم آبرسانی از قبیل شیر کولر , شیلنگ کولر شناور و فلوتر کولر ابی , زیراب کولر , کفی کولر , پمپ کولر , شلنگها و لوله ها و ناودانی آبرسانی پوشال و چک کردن سیستم برق کولر , کلید کولر , موتور کولر تنظیم تسمه , روغن کاری یاتاقان ها , تنظیم شناور , زدودن گردو خاک داخل کولر آبی و شستشوی آن از جمله کارهایی است که باید انجام شود و در صورت نقص در عملکرد هر یک از قطعات به رفع آن اقدام کرد.

زیرا در صورت خرابی یک قطعه ممکن است به سایر قطعات نیز آسیب برسد و بر عملکرد کولر تاثیر منفی بگذارد.

سرویس کولر شادمان

با سرویس کردن کولر احتمالی خرابی کولر تا حد زیادی کاهش پیدا میکند. سوختن موتور کولر یکی از خرابیهای عمده کولرهای آبی  میباشد که با تنظیم صحیح تسمه و روغن کاری مناسب میتواند احتمال آن کم شود. البته بهتر است پس از سرویس اولیه کولر هر از چندی روغن کاری یاتاقان توسط خود شما انجام شود اما روغن کاری سالانه آن گریز ناپذیر است.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (7)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *